/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
til Grethes ang. tip!???
Fra : bantam
Vist : 433 gange
5 point
Dato : 13-09-02 21:06

Sig mig er dit tip ikke mere et spørgsmål.????

http://www.kandu.dk/dk/tip/2058

Men du ønsker måske ikke at tage debatten med Zonker, så hellere gemme sig bag et tip!!!, og MÅSKE score point.

Det er sgu da plat???!!!

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 13-09-02 21:11

Mange tak.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 13-09-02 21:20

Plat eller ikke plat???????? Men useriøs efetr min mening!!

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 13-09-02 22:28

Er det ikke Grethe man snart ser for meget til?

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 13-09-02 22:31

Til Grethes

Du svarer jo ikke på OM du tør ta debatten med Zonker, og hvorfor du gemmer dig bag et tip, men det siger jo så mere om dig end om Zonker, for godt nok er jeg ragende uenig og oprørt over hans opførsel, men han kæmper da med oprejst pande og forsvarer sig hvor han kan, men det kan han jo ikke når nogle som dig udnytter Kandus tip til at stille spørgsmål.

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 14-09-02 09:24

Hejsa

Godt gået Bantam

Mvh
Croaks

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-09-02 15:51

Hej Bantam

Grethes er da langt fra den eneste, der har skrevet et tip mod zonker. Det er der flere andre, der også har.

Og hvorfor? Simpelthen fordi manden er ganske umulig at diskutere med!

Det handler ikke om at TURDE, men om at GIDE - gide at påbegynde en endeløs diskussion, som man på forhånd ved ikke vil føre til et klap.

Så jeg tror ikke på din teori om, at folk bare er ude på at score nogle billige point. For der er da betydelig flere point at score ved at svare på spørgsmål end ved at skrive tips.

I øvrigt har zonker selv ved flere lejligheder skrevet tips mod andre brugere.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 14-09-02 16:06

Hej Rellom

Det var jo lidt ironisk ment det med at Grethes ville score point, for det er hun jo nok klar over hun ikke får med sådan et tip.

Det er da muligt andre incl. Zonker har brugt samme fremgangsmåde over for andre brugere, jeg har IKKE læst hele Kandus tip igennem, men det gør det da ikke efter min mening mere rigtigt.
Har man en mening man vil sige om en anden bruger må man da gøre ham/hende den tjeneste at stille det som et spgsm., så vedkommende kan forsvare sig, det andet syntes jeg stadig er en fej /plat måde.

Hvis man ikke tør eller gider påbegynde en diskussion, så må man hellere tie!! (men det er ikke sundt, det er bedre at rase ud i god debat)

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-09-02 10:45

Hej Bantam

Man er jo ikke afskåret fra at tage til genmæle, fordi man bliver kritiseret i et tip og ikke i et spørgsmål.

Fx havde zonker engang et tip med en voldsom kritik af blandt andet mig, og da tog jeg til genmæle i et spørgsmål, som en anden meget praktisk havde oprettet til lejligheden. Ellers havde jeg selv oprettet det.

Det så jeg godtnok ikke som det store problem.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 15-09-02 11:02

hej Rellom

Vi kan vist ikke blive helt enige vi to, for det er da mere besværligt, at hvis man først skal modtage kritik i et tip, så er nødt til at oprette et spørgsmål for at få lov at forsvare sig.

Skal vi ikke være enige om en ting ?

TIP ER TIL TIPS

SPØRGSMÅL ER TIL SPØRGSMÅL

Og hvis vi blander det sammen, bliver Kandu alt for besværlig efter min mening.

Ha en fortsat god dag.

Mvh
Bantam

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 5 point
Dato : 15-09-02 15:20

Hej Bantam

Principielt er jeg enig, men det er zonker, der har skabt den besværlige diskussionsform - og ikke grethes og andre brugere.

Som du nok ved, er jeg ikke bleg for at tage zonker i forsvar, når jeg synes, det er berrettiget. Men det synes jeg bestemt ikke, det er i dette tilfælde.

For hvis han gad opføre sig blot nogenlunde ordentligt, ville problemet ophøre med at eksistere.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 15-09-02 15:30

Hej Rellom

Ja men skal vi så ikke håbe at vi med denne lille debat har fået nogle til at få øjnene op, og fremover bruger de rigtige måder.

mvh

Bantam

Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 15-09-02 15:31

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-09-02 15:46

(:-

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 15-09-02 19:19

Vil da bare sige tak til Rellom..........