/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Point til Solmyr
Fra : arne.jakobsen
Vist : 650 gange
50 point
Dato : 30-03-05 22:44

Du havde også det rigtige svar. Danmark blev Europamestre i Bordtennis.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-03-05 22:48

Ajiii hvor er det godt. Jeg har været til kor og ikke hørt hvordan det gik...Jeg kom kun hjem til en deprimeret mand der sad og hang med hovedet over at vi havde tabt i fodbold

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 23:22

Ja Sus, er det ikke bare dejligt? Og sejren blev hentet hjem i 5 og sidste afgørende kamp af holdets ældste spiller. Du skulle have set den kamp. Selv folk der aldrig har set en bordtenniskamp før siger at det var vildt spændende.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-03-05 23:29

hmm tror du ikke den kommer i sporten imorgen?..eller uddrag?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 23:34

Du kan jo håbe Sus.

Accepteret svar
Fra : Solmyr

Modtaget 50 point
Dato : 31-03-05 00:47

Kanon ..

Hvem er man, hvis man ikke tror på sit eget landshold. Jeg fulgte nu ikke lige selv med, da fodbolden var på skærmen.

Rune

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-03-05 00:51

Rune - Prøv som Sus om du kan se kampen eller uddrag af den i de næste dage. Du vil helt sikkert opdage at bordtennis kan være rigtigt spændende at se.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-03-05 23:10

Bordtennis er meget spændende..men kun, som alt andet, hvis man holder af at se på det!