/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Aprilsnar
Fra : droslerne
Vist : 2284 gange
500 point
Dato : 30-03-05 18:46

Hvem har den bedste og korteste aprilsnar til i morgen.

Hilsen Robert

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 30-03-05 18:50

ring op til din nabo og sig at der er indbrud i bilen..tag et billede når han vælter ud af døren i næsten ingenting..
skal self foregå om morgenen...

men vent lige til det bliver den første...i overmorgen...

junior

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 18:52

I Ringkøbing Fjord er et skib med en last Irsk Whiskey gået på grund på Klægbanken. Besætningen er reddet i land, men lasten flyder omkring.

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 30-03-05 18:58

Den korteste ved jeg ikke, men den første bliver droslerne.... Du er for tidlig ude....

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 30-03-05 19:02

Ellers kunne en god og kort aprilsnar være at droslerne den 1. april skriver tak for svaret XXXXX, men ikke lukker spørgsmålet, og dermed ikke giver de 500 point væk.

Kommentar
Fra : newface

Dato : 30-03-05 19:02

Ekstra Lønningsdag

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 19:03

Ajiiii arnes vinder........ LOOOOOOOOL

Man må da ikke håbe, at AJ's forslag er det generelle niveau for humor i Herning og omegn.

Men arne kan jo virke så overbevisende, at han hopper på sin egen "joke"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 19:03

droslerne - Det er jo først i overmorgen. Hæ hæ. Men kan du se folk i hele Vestjylland køre imod Fjorden for at fiske Whiskey?

Få den lige bragt i Regional-radioen og div. lokal-radioer, så er den hjemme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 19:09

Man må sige at fantasien fejler fandme ikke noget

Citat
Men kan du se folk i hele Vestjylland køre imod Fjorden for at fiske Whiskey

Wiskey.....LOOOL Prøv Whisky... stavefessor

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 19:12

Åhhhh gud. Nu kommer der en laaaang pladderpladder om, at det kan staves på begge måder LOOOL. Osse i Herning

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 19:19

Hallo Hr. Rettesnor. Whiskey staves forskelligt overalt i verden. Stavemåden er ikke den samme i Irland, Skotland, Amerika og Canada. Så når din viden ikke er større, ville det klæde dig bedst at holde mund.

Det eneste du viser med din seneste kommentar, er at du har lyst til at pisse på mig. Og det kommer du ikke ret langt med.

Du KUNNE f.eks. bevise at du har en viden om noget. NÅH NEJ, det kan du jo ikke. Undskyld.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 30-03-05 19:19

Ringe til zoo og be om at få lov til at tale med hr. bjørn. Nej, den var vist ikke så god- undskyld.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 19:22

SATANS.

Jeg må desværre medgive arne, at det kan hedde whiskey.

Han får hemed min uforbeholdne undskyldning, fordi jeg een gang ud af 100 mio. har taget fejl i forhold til ham

Undskyld arne.

(Husk lige at det IKKE er en generel undskyldning, men helt og aldeles alene gælder stavningen af whiskey kontra whisky)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 19:25

Det staves IKKE forskelligt overalt i verden, så skulle der fandme være mange stavemåder LOOOL...

Det staves mig bekendt på 2 måder - whisky og whiskey

I øvrigt synes jeg stadig, at det er en kanon joke (har du selv hittet på den), som er fuldt på højde med dit intellekt i øvrigt LOOOOL

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 30-03-05 19:33

WHISKY hedder fan--- WHISKY prøv ikke på at lave om på det

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 30-03-05 19:35

Så starter 2 halvleg

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 19:36

Klumme - Jeg har ikke selv hittet på den. Den blev faktisk brugt på en Norsk lokalradio for nogle år siden. Men det gav også total trafikkaos på alle veje der førte imod kysten, hvor skibet efter sigende var gået ned.

Se for jer Alkoholhungrende nordmænd med anhængere og fiskenet sidde i kø for at nå frem til de gyldne dråber. Det er squ en 1. april joke der vil noget. Hæ hæ.

Kunne den gentages i Ringkøbing Fjord ville det være alle tiders. Vestjyder er jo også udstyret med såvel anhænger som påholdenhed. (Lyst til at spare et par kr.) Gnæk. AJ

Og hvad kender du i øvrigt til mit intellekt?

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 30-03-05 19:39

Det er ikke for tidlig, jeg ved godt det først er på fredag, men men jeg skal bruge dem derfor
Hilsen Robert

Kommentar
Fra : patrol2

Dato : 30-03-05 19:43

Hij
Der er sløbet en slort srusisk slib pågurund i sløøreslund, slibets nnavn er" ranslirpa "det det har slasten uld af swhissky tilkald alle med trajler.
MVH patrol2.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 19:55

OK. Hvis du ikke kan bruge den første til noget, så prøv denne.: Når du møder fredag morgen, så udskriv et dokument eller send en email hvori der står:

Jeg har fra min Onkel, der er ansat i Finans-tilsynet fået besked om at vort firma er under skærpet overvågning.
Såvel ledelse som funktionærer er igennem længere tid blevet overvåget m.h.t. til deres privatøkonomi.
Har I flere Kr. end I bør have, kan de indbetales på Kontonr. xxxxxxxxxx

I kender mig, og JEG skal nok holde mund.

Venlig hilsen Patrol2

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 19:57

Jeg mener selvfølgeligt

Venlig hilsen droslerne, eller hvad du nu hedder.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 19:58

Robert

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 20:10

Arne.
Nu har vestjyder generelt et større humorgen end nordmænd (ellers var du sikkert blevet deporteret forlængst) så det kan forklare nordmændenes henrykkelse for din afsindigt banale joke.

Dit (minus)intellekt. Jamen det har du da så yndigt udstillet på Kandu til offentlig morskab.....adskillige gange

Jeg forstår slet ikke, at du har tid til dette her - Skal du ikke ind i alle de tråde der ikke er lukket og manipulere spørger til at lukke (og give dig point)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-03-05 20:21

<Ama'r>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 20:22

Klumme - Hvad var det nu lige dit svar var på Roberts spørgsmål? Nåh nej, som sædvanligt intet. Kan du ikke lære at holde dig væk fra tråde hvor du intet svar har?

Og hvad pokker er det for en bemærkning? At Vestjyder generelt har større humor end Nordmænd.

Hvem har sagt at Nordmænd nogen sinde har udtrygt nogen form for henrykkelse over min joke?

Dine kommentar indeholder flere fejl af samme slags. Så hold dog mund Klumme før du får kvajet dig endnu mere.

Jeg kunne ønske mig at Robert ville komme ind og bede dig om at skride, for du er da den eneste der indtil nu ikke er kommet med et svar på hans spørgsmål.

Kom så Robert.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 20:28

udtrygt

arne!!!!!! det staves udtrykt LOOOOL

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 30-03-05 20:29

LORTEBOLD LORTEBOLD LORTEBOLD

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-03-05 20:30

hehe, så lige en herregod aprilsnar et sted. Just a moment, så skal jeg finde den

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 30-03-05 20:32

Hvis du kender en jæger, der bor på landet kan du ringe du til ham/hende klokken 5 om morgenen og sige du lige har set et rådyr på hans jord.....

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 30-03-05 20:36

->felix30
Duer ikke--bukken må først skydes i maj

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-03-05 20:37

Årets aprílsnar kunne være, at Kandu udsendte en meddelelse om, at arne.jakobsen var udnævnt til fuldtidsansat pointlønnet moderator på Kandu, med beføjelse til at korrekse og bortvise hvem som helst

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 20:38

Love oyu......... *SS*

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 30-03-05 20:40

Øv.... Men så kunne aprilsnaren jo være, at man ringer om bukken, og politiet så holder ude for at tage imod jægeren i underbukser og gummistøvler medbringende gevær...

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 30-03-05 20:49

->felix30
Jeg hopper altså ikke på den

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-03-05 20:55

<Ama'r> </MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 500 point
Dato : 30-03-05 21:54

en seddel op på det lokale supermarkeds opslagstavle:

Grå Jaco m. stort bur.
Dygtig til at tale.
Bortgives til godt hjem p.g.a. allergi.

og så tlf. nr.

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 30-03-05 22:31

Det har jeg næsten været ude for dova.

Det var bare på et offentligt toilet og noget helt andet der var til salg.
DET VAR IKKE SJOVT....

Jeg måtte have nyt nummer. :00)

Men din er nu heldigvis mere uskyldig....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-03-05 22:34

felix

Måske værre end denne her som jeg så i Den Blå Avis for nogen år siden:

Lolitadukke.
Kun lidt brugt.
Garanteret AIDS-fri.

50 kr.

tlf. xxxxxxxx

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 30-03-05 22:35

LOL

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-03-05 22:50

En ven af mig havde gået ud til hoveddøren og bankede på den (indefra) og kom ind og sagde det er politiet der står derude og vil tale med dig Jeg var lettere chokeret og tankerne fløj gennem hovedet Hvad vil de mig ??? da jeg gik ud for at finde ud af at der ikke var nogle derude Og han stod bag mig og grinende sagde Aprilsnar Lidt senere skulle han over til bageren og hente et par pils og jeg tænkte som en gal på hvordan jeg ku' få ram på ham.Jeg tog en flaske ketchup og hældte noget udover min ene hånd og på brødkniven samt spækbrættet og ventede på at han skulle komme.Han kom imidlertid ikke lige med det samme og jeg blev helt dårlig af at stå der og se på "blodbadet" der ellers skulle have skræmt ham så jeg droppede projektet såe 1-0 til ham
Mvh Sune

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 30-03-05 23:26

Jeg synes man skal afholde sig fra Aprilsnar imorgen. Den 1. april er på fredag

Kommentar
Fra : _kmh.

Dato : 31-03-05 02:21

NU er det første april i morgen - ha ha

God fornøjelse
mvh

kmh

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-03-05 09:21

Tjah! Det er vel kun fantasien, som er begrænsningen.
Her i området (Grenaa) plejer lokalradioen at fortælle, at der er sluppet en haj ud fra Kattegatcentret, og at den nu han ses svømmende rundt i Grenaa åen.
Ditto har Randers det med at fortælle, at en Krokodille er sluppet ud af Randers Regnskov, og kan ses i Gudenåen / Randers Fjord (ved broen).
Hvis du er løbet tør for idéer, ja så er Google stadig din ven http://www.google.dk/search?hl=da&q=Aprilsnar&btnG=S%C3%B8g&meta=cr%3DcountryDK her er der MASSER af inspiration at hente.
Og ja... det er først i morgen (fredag) men pas på ordsproget "man ligger, som man selv har redt"
Rigtig god aprilsnar til jer alle sammen
Søren

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-03-05 09:23

BT satte for år tilbage, på forsiden at der var fundet guld på Bornholm.!!!! Bornholmer-færgen fik særdeles travt de næste par dage...

Radio Horsens proklamerede at der skulle indføres toldfrit salg ombord på Endelave færgen (meget lille bitte færge, der sejler til en lille bitte ø i Kattegat....

...for nu lige at nævne et par der har været brugt!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-03-05 09:24

NB:
Citat
I Frankrig hedder en aprilsnar en "poisson d´avril" - dvs. "aprilsfisk". En del af spøgen handler om at liste sig til at kliste papirsfisk på ryggen af sine "ofre".

kilde: http://www.historie-online.dk/special/nar/

Så kan man vel sige: Det er gået i fisk for ham/hende

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-03-05 09:39

En af de grummeste jeg har hørt om.

En fisk på motorblokken i bilen..... I starten lugter det af grillbar, senere af Esbjerg!

En par de skægge.

En bolt i hjulkapslen på bilen (hvis dét er en af de gamle metalkapsler). Alternativt er en dåse i snor på anhængertrækket altid skægt.

Visse biler dytter ikke når der ingen tænding er på. Kan man komme afsted med at låse tudehornet fast, med en tændstik eller lignende, giver det et rimeligt chock for føreren når der kommer tænding på!

Ligeledes blev en bekendt udkommanderet på en eller anden lortetjans, dengang han var i hæren. På officielt papir og det hele. Ringe løn. Han var klar til at ringe og brokke sig, da han opdagede at der nederst stod: "..og så er du narret april".

En anden kammerat modtog en tilsigelse vedr. fadderskabssag. Alt passede fint. Man havde været på det pågældende sted, den pågældende aften, på den for ham rimelig ubekendte pige (undtaget i bibelsk forstand). Den fik han lov at grue over en dags tid, inden sjukkerne forbarmede sig....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-03-05 09:41

Har selv været udsat for en 100% udpakket og splinterny wonderbaum bag sædet i bilen. Der gik længe inde luder-lugten havde lagt sig.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-03-05 10:02

Prøv med DanaBlue... det er nærmest hærværk
Sidder stadig og fundere over, hvad der lugter værtst... DanaBlue eller Wunderbaum

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-03-05 10:07

Tja Clan, den med osten lyder ikke rart. Men en wonderbaum pakket helt ud, et par timer i solen, og du kan dårligt trække vejret inde i bilen - den var megt styg. Og man lugtede af det skidt utroligt længe bagefter, bare man satte sig ind i bilen.

Skal man lave regulært hærværk, er smørsyre i ventilationsluftindtaget effektivt. Har været brugt på restaurationer i Kbhvn.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-03-05 10:33

Nej, ikke smørsyre

"Det er ikke nytårsløjer - det er hærværk"

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-03-05 10:38

Nemlig dova, hærværk

Butansyre

Andre navne: Smørsyre

Butansyre er en carboxylsyre med en karakteristisk lugt af sure tæer. Dannes ved mikrobiel nedbrydning af organisk materiale. Derudover forekommer den bl.a. i humle.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-03-05 10:39

..og Svovlbrinte lugter fælt af rådne æg, også stygt hærværk.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 11:22

Jubii - Hvor køber man det smørsyreskidt.....eller kan man selv lave det???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-03-05 11:25

Udtræk fra gamle strømper klumme

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-03-05 11:26
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 11:30

Så gamle sokker har jeg sgu da ikke, og for øvrigt er de ikke sure. Det ved jeg for de ligger og snakker med hinanden (og så er de vel ikke sure lool)

Og dit link.... Tak din nød... LOOL Jeg skal IKKE fjerne det, men sprede det LOOOL

Har tænkt mig at oversprøjte en e-mail med skidtet og sende den til et dumt svin LOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-03-05 11:35
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-03-05 11:36

oki, kan næsten tænke mig hvem.... Ved ikk' liiiige om det duer pr mail!!!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-03-05 11:37

Linket var mere for beskrivelsens skyld

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 11:42

Hmmmm shit LOOL - Ellers en god ide ik??? LOOL

Meen det ser lidt indviklet ud. Måske man kan infiltrere nogle unge kemistuderende på DTU. Oplevede engang en pigmenteret kiosk, som var blevet sprøjtet med det stads..... hold da kæft, man kunne næsten ikke lugte ejerne (5-6 stk) mere, og ALT var ude til kemisk rensning, og meget af varelageret blev kasseret. Det virkede... De lukkede. En voldsom metode (hærværk som Dova siger), men effektiv LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 11:46

Det dumme svin jeg omtalte LOOL - Mon du tror det som jeg tror du tror, så tror vi det samme, men du har nok ret.. det virker ikke på mail, og forøvrigt ville det sikkert bare bedre vedkommendes ferromonale sfære LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 11:54

Shit... der er kun et r i feromonale LOOOL

Kommentar
Fra : _kmh.

Dato : 31-03-05 13:03

Til orientering for "Klumme" og "3773" vil jeg lige nævne, at hvis i bevæger jer længere ud i jeres kemi end "sure sokker" så vil det (ialtfald fra og med den 2. april) blive betragtet som terrorisme og IKKE aprilsnar.
De dumme svin du taler om Klumme - de er dårligt stillede med at kende dig, og du sidder muligvis snart i spjældet..........
Så god første april (trods alt)
hilsen
kmh

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 13:14

kmh... for satan du skræmmer mig til døde med din trussel. Jeg kan godt se, at du har virkelig juridisk belæg for din viden om min muligvis snarlige spjældtur.

Mellem os kmh, så find en at tale med, det tror jeg vil være godt for dig.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 13:17

kmh.
Kommer i tanke om, at hvis det er noget du har indflydelse på, så kan jeg ikke den sidste uge i april og hele juli måned.

Bare lige af hensyn til din evt. planlægning LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 13:25

kmh.

Sider lige og får mig en skraldgriner. Dit indlæg herover er de første "begavede" bogstaver der kommer fra din hånd (ånd) siden din entre på Kandu d. 20/1-05.

Uha.. det tegner ikke godt. Det må du da kunne gøre bedre, ellers skulle du måske overveje at droppe dette betydningsfulde must for dit liv........ fyraftensbajeren.

Det må være meget betydningsfuldt for dit liv og vigtigt for at give brugerne en fyldestgørende karakteristik af dig, siden du nævner denne sjældne "kvalifikation"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 13:47

Hov for søren kmh.

Sorry Jeg glemte fuldstændig at returønske dig en rigtig glædelig 1. april og happy torsdag, samt ønsket om en glædelig fars dag og Sankt Hans.....mv..... trods alt.

Det er mig lidt fremmed, at tage ENHVER afvigelse i kalenderen som en glædelig lykønskningsdag som for enhver pris skal udslynges.

Ha' en fortsat god dag.... trods alt LOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-03-05 17:31

Hvaehhh kmh (eller hvem der nu måtte gemme sig bag profilen).

Har du ondt et eller andet sted?
Kan du ikke læse mellem linierne?
Sidder vi og planlægger noget her?
Ved vi overhovedet hvor vi kan få fat på sådan noget skrammel?
Er det nogen hemmelighed hvem klumme ikke bryder sig om her (hvis det er ham jeg gætter på, er denne persons optræden og skriverier så kedelige og ubehagelige, at man dårligt kan fortænke klumme i hans had til denne)?

Hvis du har mavepine over ovenstående sniksnakkerier og føler at vi bevæger os ud på tynd is, med hensyn til lovligheden i det vi foretager os, synes jeg bestemt du skulle gennemtrawle kandu for pyramidespiller-sælgere, dem der hjælper knallert-tunere, dem der efterspørger sort arbejde, dem der tilbyder sort arbejde, dem der efterspørger piratkort, piratkopier af programmer, musik mv, dem der efterspørger ulovlige download's, dem der tilbyder samme, de knægte der i en uendelighed spørger hvod'den man laver bomber, krudt mv, de knægte der spørger til omgåelse at gældende toldlovgivning....bare nu lige for at foreslå dig et par emner at beskæftige dig med.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-03-05 17:36

Og når vi nu er ved 1. april jokes. (Hvis du tør). Fugt kærestens comboybukser og smid dem i fryseren.

Elastik under rullepølsen i madpakken.

Installer "drunken mouse" på kollegaens pc.

Find læredrengens madkasse og put den i fryseren.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-03-05 17:36

(med mad i)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-03-05 17:41

Hvor har du ret 3773 ..mht én udpakket wonderbaum
Jeg har været udsat for samme "joke" - og skal jeg være ærlig, så tror jeg jeg vil foretrække en sur sild under sædet, fremfor denne vamle stank!

Hvem mon har opfundet disse skide wonderbaum?!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-03-05 17:48

En der åbenbart har en vammel smag og en ringe lugtesans, siden de er parfumeret så strengt.

Tror du iøvrigt klumme og jeg bliver sat til afsoning på samme afdeling i Nr Snede (jeg mener det er der småkriminelle bliver kylet hen). At omtale smørsyre og en unavngivet vi ikke bryder os om, ka' for dælen ikke koste os en tur til Vridsløse Lille, Nyborg eller Horsens - tror du? Er lidt bange for den der kmh. Vedkommende virker dæleme overbevisende og har nogle slemt sunde interesser!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-03-05 17:55

Dén der kmh, tror jeg ikke du behøver frygte*G* - Ryger du og Klumme ind, så bager jeg en kage med en fil, og kommer på besøg

Ikke for at træde i hvordan whisky staves men én ok joke, som jeg også er blevet udsat for er, at finde en god tom flaske af slagsen, og fylde den med æblemost. Når den afleveres, snupper man den ud af hånden på modtageren, og siger: "Find os et par glas - du kommer sq til at give en lille én"

Jeg hoppede på dén Rævepis*G*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-03-05 18:02

Tror sgu 3773 og Klumme er udsat for en tidlig aprilsnar fra kmh! Men nogle folk er jo sensible når joken går ud over dem selv!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-03-05 18:16

Hvor har du ret Tedd -
jeg tænker bare i den forbindelse på en helt anden profil end de nævnte
som helt klart udviser en form for dobbeltmoral og sensibilitet, når vedkommende bliver udsat for at stå model til ting og sager, der ellers er hans egen strategi

Jooo! det er ikke sjovt at få igen af egen medicin*G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 18:54

Tedd.

Du kan ikke alvorligt mene at denne kmh's indlæg kan komme i betragtning som noget der bare ligner en joke. Hor er overraskelsen, hvor er det sjove, hvor er finessen ???

Gaaab - Jeg nægter at tro, at du mener det alvorligt

3773.. hvis det blir aktuelt, så lad os nappe Kragskovhede. Der er så smukt om sommeren LOOL

Godkendelse af svar
Fra : droslerne

Dato : 31-03-05 19:45

Tak til alle. og Dova
Det har været meget svært, men jeg bruger 2-3 stk af dem (men ikke sure sokker)
det må jo kun være en jyde der har det, (Hov)
Ja ja Dova så røg de 500 til dig denne gang. Det har da startet en gang gas og det dejligt, at vi kan ha`det sjovt.

Mange hilsner Robert fra Sjælland

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 19:55

Godt valgt Robert.......

Jeg er begyndt at øve mig.. I dag laver jeg smørsauce...... Man skal jo starte i det små LOOL

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-03-05 20:21

Tak for det

Og håber dine "ofre" også kan se det sjove

mvh dova