/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvilket variomatic sæt skal jeg bruge?
Fra : Chilidog
Vist : 681 gange
70 point
Dato : 13-09-02 20:46

Hos protuna.dk er der 2 Variomatic sæt til en Dr. Big, men jeg ved ikke hvad for en jeg skal bruge.
Jeg skifter min udstødning så der ikke er noget blindrør på og så får jeg plænet mit topstykke.

1. Hvilket Variomatic sæt er bedst til en Dr. Big

2. Er et plænet topstykke lige så godt som et nyt topstykke hos protuna.dk

Håber at i kan svare på det hurtigst muligt.
På forhånd mange tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 13-09-02 21:32

du kunne prøve, om der var noget hjælp at hente på denne side:

http://www.45scooter.dk

men jeg vil ikke garantere noget:)

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 13-09-02 21:36
Kommentar
Fra : Chilidog

Dato : 14-09-02 00:35

Jeg kunne desværre ikke finde noget der besvaret mine spørgsmål.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 14-09-02 08:26

nu har jeg været inde og tjekke, hos protuna.

jeg er ikke i tvivl om at du skal bruge det nedeste variomaticsæt, det med bestillings nummer :

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 14-09-02 08:30

og hvis jeg skulle vælge mellem et planet topstykke og et nyt fra protuna, ville jeg vælge det fra protuna.

Kommentar
Fra : Chilidog

Dato : 14-09-02 10:52

Det var da godt at du har fundet ud af det og andre må også godt kommme med deres menig jo flere jo bedre, men jeg vil lige have en begrundelse først inden jeg køber. Når man tager topstykket af så skal der også nu topparkning på, men jeg kan ikke finde det på protuna.dk eller thansen.dk. Jeg køber en udstødning af modellen T-REX uden blindrør hos thansen.dk. Det vil være nemmere hvis de har topparkning hos protuna.dk eller thansen.dk så man ikke skal gå et tredje sted ( det kan også bare være at det er mig der er blind ).

Kommentar
Fra : Chilidog

Dato : 14-09-02 22:39

Okay Japse vil du så hjælpe mig med at finde de ting jeg skal bruge, jeg kan ikke finde tingene på http://www.motoline-racing.com ( det er en dårlig hjemmeside ) jeg kan heller ikke se hvordan man skal betale.

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 70 point
Dato : 15-09-02 09:26

Du kan jo ringe til dem på Tlf: 0049 461 74909 og de ved hvad de snakker om, de har nemlig prøvet alt selv og udvikler tun/dele selv i sammen arbejde med Polini og ja de snakker dansk, og betaling foregår som herhjemme pr. efterkrav hvis du ikke bor så tæt ved den tyske grænse at du kan køre derned for at hente det, kan du det sparer du 9% moms.
Hilsen Japse.