/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
aldi computer
Fra : graahede
Vist : 775 gange
100 point
Dato : 30-03-05 17:07

den nye medion computer de har til salg fra idag er den pengene vær, er der nogle der har en mening om det

Accepteret svar
Fra : gril

Modtaget 110 point
Dato : 30-03-05 17:08

køb den den er alle pengene vær

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 30-03-05 17:12

grafik kortet kan det køre de nye spil

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 30-03-05 17:13

kan kun give gril ret
min x har lige købt en, det var den sidste de havde hvor hun handlede.
så den er sikkert udsolgt over hele landet.

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 30-03-05 17:22

du skal bare være sikke på at der medfølger en "rigtig" WinXP-cd og bare en af de djævelens recovery-cd'er hvor der også er alverdens andre ting på.

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 30-03-05 17:26

hvis jeg selv har en er det vel lige meget, altså en xp cd

Kommentar
Fra : lene7500anders

Dato : 30-03-05 17:39

Hej Graahede...

Køb den !!!! Aldi er faktisk kendt for at have rigtige gode pc´er (og bleer )

Det er en knald god computer. Skidt med Windows XP eller ej, det skal ikke være det afgørende for handlen. Jeg ville dog lige spørge hvordan de evt. tackler en ødelagt harddisk eller andet. En kammerat jeg har købte nemlig en pc i OBS og der røg harddisken efter kort tid. Han fik at vide at den skulle sendes til Finland og laves. Der var bare lige det at de skulle have hele computeren sendt op og det ville tage mellem 3-6 uger ! og hvem kan undvære pc så længe. Men spørg i Aldi, de er da trods alt kåret adskellige gange i Tyskland, både for Pc, mad og bleer.

Mvh.
Anders

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 30-03-05 19:44

Ja hvis der er flere, skulle du købe.
Jeg købte en for nøjagtig 2 år siden, problemer ja, men de er blevet rettet uden problemer.
Jeg ville gerne haft købt den nye, men der var lidt lavvande i kassen.
Så jeg vil opgradere den jeg har til 3GB.

Så se om du kan nå inden de lukker.

KaVAkandu

Godkendelse af svar
Fra : graahede

Dato : 30-03-05 20:10

T
ak for svaret gril   jeg fik den sidste de havde i randers i tranekær centeret de havde haft 17 til salg , tak for svarene alle sammen

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 30-03-05 20:28

tror du er lidt sent ude

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 30-03-05 20:36

nej jeg har fået den med hjem

Kommentar
Fra : jim0031

Dato : 26-12-07 14:09

MEDION MD 8832 Entertainment PC

er det en god pc til alt også games di nyt games

ps jeg er ikke så god til af skriv

Kommentar
Fra : jim0031

Dato : 26-12-07 15:43

den nye medion computer de har til salg fra idag er den pengene vær, er der nogle der har en mening om det

• Original Windows Vista® Home Premium
• Intel® Core(TM)2 Duo-processor E4400
• Enorm 2048 MB hukommelse
• Gigantisk harddiskkapacitet - 360 GB SATA
• Integreret TV-tuner til digitalt (DVB-T) eller analogt fjernsyn
• DVD/CD-brænder med multiformat*
• Masser af tilslutningsmuligheder
• Ekstrem rolig og støjsvag takket være den innovative blæserteknik
• Integreret 8-i-1 flash-kortlæser
• Kæmpe software pakke (OEM version preinstalleret og/eller på CD/DVD eller recovery-DVD) Windows Vista® Home Premium, Microsoft® Works 9.0, Nero Essentials, PhotoImpact 12 SE, MEDION Home Cinema Suite - Power DVD7/Power Director 5 SE, PowerProducer 3/MediaShow, Bullguard Internet Security-pakke inkl. 90 dages opdatering via internettet (gratis registrering påkrævet), System recovery powerded by Symantec
• Hjemmebiografoplevelse - 6-Kanal Audio Out (Analog)**
- og meget mere

Omfattende tilbehørspakke: Fjernbetjening, PS/2-tastatur og mus

den kost 3999 kr er ok for den