/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Bordtennis - EM?
Fra : arne.jakobsen
Vist : 439 gange
50 point
Dato : 30-03-05 16:43

For første gang i historien har Danmarks bortennis-landshold for herrer spillet sig frem til finalen. Modstanderen er Østrig og kampen spilles i Århus i aften kl. 18.20 og vises direkte på DR2.

Hvem vinder? Der er 20 point til alle der kommer med det rigtige resultat før kl. 18:05 Kandu-tid.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 60 point
Dato : 30-03-05 16:46

DANMARK

(Der bliver travlhed med fjernbetjeningen...det er jo lige midt i fodboldkampen)

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 30-03-05 16:47

Danmark selvfølgelig

Rune

Kommentar
Fra : gril

Dato : 30-03-05 16:57

Danmark hvem ellers

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-03-05 16:58

Uafgjort!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 17:00

Creamy - Det kan ikke lade sig gøre. Du får én chance mere.

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 30-03-05 17:00

Hvilke kampe skal spilles???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 17:03

felix30 - KUN én nemlig EM-finalen imellem Danmark og Østrig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 17:05

Nåh ja, En sådan finale består af 5 kampe ialt. 3 singler og 2 doubler.

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 30-03-05 17:07

Så bliver det 3-2 til østrig. Danmark vinder en double (vores olympiske helte) og en single.

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 30-03-05 17:08

Østrig vinder.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 17:09

Vil I vide mere om aftenens opgør kan I læse på DR1 Text-tv side 343.

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 30-03-05 17:10

Østrig vinder 4-1

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 30-03-05 18:28

Ja ja Arne. Det kære kandu-ur har taget røven på de fleste

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 18:31

Så er der lukket.

Indtil nu er der 3 stemmer på Danmark:

jakjoe, Solmyr og gril

Og 2 stemmer på Østrig:

felix30 og and_uden_tand.

I hører fra mig

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 19:25

Den første single er vundet af en kun 15 årig gammel dansker. Lige nu er vort bedste kort Mikael Maze i fuld gang med at vinde den næste.

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 30-03-05 20:47

LOL Arne hva drikker du i aften ??

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 20:52

And - Maze endte med at tabe. Surt show. Har du set at Klumme i en tråd påstår at vi to er venner? Hæ hæ.

Men kampen er jo ikke tabt for Danmark endnu.

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 30-03-05 21:10

Hæ Arne - jamen jeg er ikke uvenner med nogen, så vi kan da snildt være venner

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 21:16

Ja, selvfølgelig. Men Klummes kommentar i den anden tråd antyder at vi er "bedste venner". Og det har vi vist aldrig været.

Stillingen lige nu i Bordtenniskampen er uhyggeligt spændende. De 2 første singler er endt med en sejr til hvert land. Vi er nu igang med 3. kamp og den er ligeså tæt. Så hvis I kan modtage/se DR2, så er der spænding for skillingen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 21:23

Nu lyver du igen lillearne. Hvor ser du noget, der bare ligner "bedste venner"?

Kan du ikke holde op med dine løgnehistorier lillearne. Det er ikke pænt at lyve.

Citat
nååå din ven....... and_uden_tand LOOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 21:25

Hvordan kan du overhovedet se en bordtenniskamp?? Du kan da ikke flytte dit hovede så hurtigt, uden at det skvulper ud over det hele.... bvadrrrrr

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 21:26

Undskyld venner. På grund af fodbolden havde jeg ikke helt check på tingene. Danmark tabte de to første singler. Men vi har lige vundet den tredje. Stillingen er nu 2-1 til Østrig. Den næste kamp der starter nu er også en single, så jeg har heller ikke helt check på hvor mange kampe der skal spilles og hvor mange der er singler og doubler. Sorry. Men det er stadig kun resultatet vi spiller om her.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 21:28

Venner?????????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 21:50

Ja, det ord kender du jo ikke Klumme. Så hold nu mund og skrid ud af min tråd. Du er ikke velkommen. Kan du forstå det?

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 30-03-05 21:52

Hej Arne
Der spilles kun singler, og der spilles 5 kampe.
Der spilles som følger:

DK 1( Maze ) - Ø 2
DK 2 ( Bentzen) - Ø 1
DK 3 (Tugwell) - Ø 3
DK 1 (Maze) - Ø 1
DK 2 (Bentzen ) - Ø 2

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 21:56

OK - Tak And. Men det ændrer ikke ved mit spørgsmål. Væddemålet er stadig det samme. Den eneste der IKKE kan vinde er mig. Jeg har lige set at H.K.H. Kronprins Frederik overværer kampene. Så det er ikke HELT ligegyldigt.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-03-05 22:09

Arne> 1 kamp mere, og jeg kan hæve min gevinst.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 22:11

Michael Maze har lige slået den regerende verdensmester, så stillingen nu er 2-2. Mere spændende kan det da ikke blive. Der mangler kun en kamp. Danmarks ældste spiller Allan Bentzen imod en nationaliset Kineser. De har mødt hinanden 7 gange før Kineseren har vundet de 6 opgør, men Allan vandt det seneste.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 22:40

Ja nu er Danmark Europamestre i Bordtennis.

Alle der har deltaget får point, Vinderne flere end taberne, men det er vel OK.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 22:41

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 30-03-05 22:41

Ja, så vandt jeg heller ikke her....
Men det kan jeg vel ikke tillade mig at være utilfreds med.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-03-05 22:46

Danmark.....spændende og gode kampe !!

Tak for gevinsten.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-03-05 00:19

Wrong AJ. Klumme kender i høj grad ordet du refererer til.
Jeg er f.eks én af hans venner
Og ved du hvad AJ?!
Hans venskab, humor og intelligens overstiger i høj grad den form for venskab, humor og kløgt, som du er i stand til at levere!

Du er og blir' aldrig til andet end den usympatiske skid, du har været hele dit sølle liv!