/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
NORTON RESTER
Fra : dhmoelsted
Vist : 490 gange
100 point
Dato : 30-03-05 16:26

Hvis jeg går i kør og skriver msconfig, så står den markeret i normalstart, er det ok ?. går jeg så i fanbladet tjenester her er norton og symantec vinket af, men der står dog ukendt, og stoppet,vil disse markeringer selv om jeg har afinstalleret norton og kører med andet antivirusprogram, forblive markeret i denne box og kan de være skyld i at der en sjælden gang popper et norton skilt op med en ikke diffineret tekst.
mvn
Hans.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 30-03-05 16:38

Ja, det kan godt være derfor..

Fjern norton fuldstændigt med dette lille program: http://www.majorgeeks.com/download3077.html

Accepteret svar
Fra : poul_from

Modtaget 110 point
Dato : 30-03-05 16:43

der ligger rester i registrerings databasen det skal du manuelt ind at fjerne og der er rigtig mange nøgler
grunden til disse nøgler er at norton ikke er afinstaleret korrekt

du kan anvende regedit til at fjerne disse nøgler du skal søge efter norton og symantec

husk at tage en backup af din registreringsdatabase inden du går igang

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-03-05 17:30

Er nu ikke sikker på at det program arlet henviser til, virker på versionerne efter 2003!

Normalt søger jeg på symantec og norton i regdatabasen! Og så skal henvisninger i msconfig osse fjernes!

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 30-03-05 18:14
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-03-05 19:00

HKEY-LOKALMACHINE-SOFTWARE der plejer resterne at ligge for mit vedkommende og kan fjernes manuelt

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 30-03-05 22:25

Tak for svaret poul_from.mvh Hans