/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Jeg er træt. . .
Fra : ks9000
Vist : 415 gange
1109 point
Dato : 13-09-02 19:26

. . . af gang på gang at se "kandu-mafiaen" gøre sig klog på alt muligt.

Det lyser langt væk, at disse selvbestaltede "super-medlemmer" kun er ude på at gøre sig selv bemærket og hente point.

Vi har set "lykønskninger" disse medlemmer imellem, vi har set deres ævlen og kævlen om, hvorfor og hvorfor ikke de har fået en fuldstændig ligegyldig måneds præmie. Og vi har overværet utallige referencer til en netetikkette (en "lov" kalder nogle af disse medlemmer det sørme) uden at de selv viser almindelig god opførsel.

Tá da for pokker og styr jeres latterlige kommentarer og indlæg, og vær en smule seriøs.

Kære "kandu" find på noget andet, end dette point-ræs. Det er efterhånden træls, at ellers gode spørgsmål og og indlæg, skal forplumres af disse menneskers ævl. For ikke at snakke om religiøse henvisninger fra vores alle sammens faderlige hyrde.

Hvem er så kandu's "mafia"? Tjah gæt selv. Brug alfabetet startende fra B over F og S til Z

Jeg er p.t i besiddelse af et antal point, og dem vil jeg stille på højkant - også for "de kloge".

Useriøs??? Ja bestemt, men kandu er også ved at være det - Det er ved at være et sted man ikke gider at komme. DESVÆRRE for tanken er rigtig god.

Spørgsmålet er: Hvilken race er min hund? - Gæt det og tjen mine point.

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 13-09-02 19:40

hehe ups.. gravhund

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 13-09-02 19:54

Hej ks9000

Kan kun give dig ret i alt det du skriver - meget af det der bliver svaret og kommenteret, er også efter min mening en stor omgang useriøs ævl og kævl, som ikke har en skid at gøre her......desværre.
Jeg har selv stillet spørgsmål på kandu.dk i tidens løb, og har også fået særdeles gode og brugbare svar.......men aldrig fra zonker.......så det er ikke alt han kan svare på....men han han gør da et ihærdigt forsøg, må jeg sige. Ikke altid lige vellykket - hvorfor mon - kan man da undre sig lidt over......er det point??? Åbenbart, så et kvalificeret gæt på den der hunderace - tror det er en lille hund....måske en West Highland White Terrier. Nu er det så kun spændende, om der er mere held her end i Lotto.

Grethe

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-09-02 19:59

Hej ks9000.
Forståeligt indlæg!!!!!
Du har slet ingen hund!!!! HeHeHe.

Venlig hilsen og go' weekend

Ram2

Accepteret svar
Fra : grethes

Modtaget 1119 point
Dato : 13-09-02 19:59

Hej ks9000

Kan kun give dig ret i alt det du skriver - meget af det der bliver svaret og kommenteret, er også efter min mening en stor omgang useriøs ævl og kævl, som ikke har en skid at gøre her......desværre.
Jeg har selv stillet spørgsmål på kandu.dk i tidens løb, og har også fået særdeles gode og brugbare svar.......men aldrig fra zonker.......så det er ikke alt han kan svare på....men han han gør da et ihærdigt forsøg, må jeg sige. Ikke altid lige vellykket - hvorfor mon - kan man da undre sig lidt over......er det point??? Åbenbart, så et kvalificeret gæt på den der hunderace - tror det er en lille hund....måske en West Highland White Terrier. Nu er det så kun spændende, om der er mere held her end i Lotto.

Grethe

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 13-09-02 20:33

Fordi jeg ikke interesserer mig for sofahynder og stramaj ligesom dig Grethe og du ikke forstår intellektuets vidstrake beføjelser, gør det ikke dit småfindrende postulat til sandhed. Når båndoptager så samtidig sætter sig fast med 5 minutters mellemrum, fordi du vil sikre dig at du nu fik skrevet det rigtige, er det kun et spørgsmål om tid inden benzintanken rinder ud.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 13-09-02 20:51

Til zonker........nu var mine spørgsmål altså ikke lige strapudemaj.........men særdeles tekniske. Så ta` lige og svar seriøs.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 13-09-02 21:08

Hvorfor i alverden skal jeg være seriøs overfor dig med de underlige tips du bringer ?
Du brokker dig så det basker, kommer med tips som ingen andre end dig selv åbenbart kan bruge :
http://www.kandu.dk/dk/tip/2058/
Din høje kvalitet er, at nu har 3 personer bedømt det til ½ i snit, SIGER OG SKRIVER ½ i snit.
Hyp lige kamelen inden du hvæsser kniven overfor andre. For det du der bringer for dagen er absolut ikke seriøst og NEJ jeg er ikke og bliver ikke sendt på ferie, men jeg har ligesom andre andet at lave.

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 13-09-02 21:16

Tá lige og læs lige hvad Zonker skriver til grethes. - Magen til ævl og bævl skal man da lede længe efter. Det sædvanlige fra zonker.

HOLD DA KÆFT zonker, hvor er du dum at høre på - det du skriver bekræfter jo kun min antagelse af, at kandu 's benzintank (for at bruge dit eget åndssvage udtryk) er ved at løbe tør, ja måske inden længe går en stille død i møde. Især hvis du stadig vil opføre dig som den altvidende men tåbelige knold.

Du vil helt sikkert gøre mange en tjeneste, ved at forholde dig tavs, og ikke blande dig i alt muligt, incl. det som du overhovedet ikke har en skid forstand på.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 13-09-02 21:29

ks9000....humor - min "ven". Det kommer man meget langt med. Min "ven".

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 13-09-02 21:31

Dette viser jo at du intet har i dit spørgsmål. Hvis man vil debat lukker man det ikke bare fordi man ikke vil høre på vedkommende.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 13-09-02 21:38

Så vidt jeg ved, er der da intet til hinder for at man stadig kan komme med kommentarer, selv om spørgsmålet er lukket....men UPS...det koster jo point at komme ind.....hvis man ikke lige er hurtig, inden for den første time, og det er der jo nok pointgriske personer, der ikke vil betale for!!!