/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Installation af GTA3
Fra : nocom
Vist : 531 gange
100 point
Dato : 13-09-02 19:05

Når jeg forsøger at installere GTA3 på min pc, med Windows XP, spørges der, så snart jeg prøver at installere, om jeg ønsker at slette hele programmet og alle det's komponenter? Spillet er altså ikke på pc'en i forvejen! Jeg har godt nok haft en kopi på den før, men den er helt slettet. Jeg har søgt efter og fundet rester fra den gamle installation, men det hjælper ikke. Når den så har slettet den påståede fil, lukker installationsprogrammet igen, og processen gentager sig, hver gang, jeg prøver! Hvordan får jeg spillet installeret på min computer?? Dette spil er et originalt spil, altså IKKE en kopi???
Mvh
Nocom

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 13-09-02 19:18

Der ligger sandsynligvis en gammel nøgle i din registreringsdatabase, den skal du have fjernet først.
Er du bekendt med registreringsdatabasen ?

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 13-09-02 21:33

Rimeligt. Hvad tænker du på?

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 13-09-02 21:39

Har du prøvet at søge på GTA3 i registreringsdatabasen og slette alle nøgler du finder. Jeg tror det er det der driller dig.
Først skal du altid HUSKE at tage en backup, af din registreringsdatabase, fordi slettning af forkerte nøgler er Katastrofalt.

1. afinstaller gta3
2. åben regedit
3. lav backup på diskette
4. søg efter gta3 i databasen og slet nøgle
5. tryk F3 for at finde flere nøgler, slet dem.
6. når alle nøgler er slettet, geninstaler gta3

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 100 point
Dato : 13-09-02 22:55

nocom wrote:
> Når jeg forsøger at installere GTA3 på min pc, med Windows XP, spørges
> der, så snart jeg prøver at installere, om jeg ønsker at slette hele
> programmet og alle det's komponenter? Spillet er altså ikke på pc'en i
> forvejen! Jeg har godt nok haft en kopi på den før, men den er helt
> slettet. Jeg har søgt efter og fundet rester fra den gamle installation,
> men det hjælper ikke. Når den så har slettet den påståede fil, lukker
> installationsprogrammet igen, og processen gentager sig, hver gang, jeg
> prøver! Hvordan får jeg spillet installeret på min computer?? Dette spil
> er et originalt spil, altså IKKE en kopi???
> Mvh
> Nocom
>
Du skriver ikke om du også har ryddet op i din registreringsdatabase...
Hvis ikke, så kunne dette program være behjælpeligt med at finde og
slette eventuelle tiloversblevne entries...

[http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/regcleaner.shtml]

Mvh. Kristian Nejsum

Godkendelse af svar
Fra : nocom

Dato : 14-09-02 11:43

Tak for svaret. Jeg synes alle kommentarer var gode, tak! Men din med linket til "oprydningsprogrammet" hjalp på den nemme måde. Tak alle.
Mvh
Nocom