/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook fil
Fra : krasmuss
Vist : 395 gange
100 point
Dato : 29-03-05 22:36

Jeg har p.g.a. formatering lagt alle min mails i en pst-fil. Nu skriver outlook desværre, at der er fejl i fil. Jeg kan se at størrelsen af filen er korrekt. Er der nogen, der kender et program, som måske kan udbedre filen. Hvis en ligger inde med et sådant program vil jeg meget maile filen til dig således at du måske kan redde mig.

Håber på en redning

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 29-03-05 22:50

har du forsøgt at importer dine filer?

Kommentar
Fra : krasmuss

Dato : 29-03-05 22:53

ja men når jeg forsøger at importere skriver outlook der er fejl i filen

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 29-03-05 23:03

du er ikke gået fra outlook expresse til Outlook ?

Kommentar
Fra : krasmuss

Dato : 29-03-05 23:16

expresse

Kommentar
Fra : krasmuss

Dato : 29-03-05 23:17

Hvad mener du med expresse

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 29-03-05 23:20

der findes et lille og et stort mail program

Kommentar
Fra : krasmuss

Dato : 30-03-05 00:12

Ahhh nu er jeg med. Nej, jeg har eksporteret mails fra outlook til en fil, som jeg nu ikke kan åbne i outlook, som jeg har på den ny pc. Samme program office 2003. Ikke skide godt hvis jeg har mistet alle filerne.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 30-03-05 00:31

prøv at kopiere din backup-pst ind så den overskriver den "nye" (tag lige først kopi af den "nye", så du altid har den hvis noget går galt)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-03-05 00:37

Du kan evt. prøve at kopiere .pst filen direkte ind hvor den skal være i Outlook.

Jeg mener den ligger i "Documents og settings" herefter mappen "Dit navn" så "Lokale indstillinger" herefter "Applications data" så "Microsoft" og så mappen "Outlook"

Det er da et forsøg værd - hvis du på den måde kan redde din pst-fil.

Hvis du ikke kan finde mappen kan det skyldes at du ikke kan se skjulte filer, men så gør du følgende for at se de skjulte filer.

Når du kører XP skal du gøre således: Gå i Start og vælg Kontrolpanet vælg her mappeindstillinger og herefter fanebladet "Vis" under avancerede indstillinger fjerner du fluebenene ud for "Skjul beskyttede operativsystemfiler" samt "Skjul filtypenavne for kendte filtyper" herefter skal du under skjulte filer mapper makere "Vis skjulte filer og mapper".
Nu skulle du kunne se skjulte filer.

Håber det kan være med til at hjælpe dig.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : kennybear

Modtaget 100 point
Dato : 30-03-05 13:09

Hej krasmuss

Tag lige et kig på nedenstående links, de har det der skal til for at redde dine mails...og hvis ikke de kan reddes gennem de værktøjer står der meget mere information om *.pst filer i dem.

http://www.slipstick.com/problems/scanpst.htm
http://techrepublic.com.com/5100-6270_11-1052339.html#
http://office.microsoft.com/en-us/assistance/HA010563001033.aspx

Alternativt kan du lave samme søgning på google som jeg gjorde her:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=repair+outlook+pst+file&meta=

Godkendelse af svar
Fra : krasmuss

Dato : 27-04-05 18:21

Tak for svaret kennybear.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 29-04-05 20:35

Ingen årsag mester krasmuss