/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Liteon 15aac fladskærm
Fra : John1904
Vist : 323 gange
40 point
Dato : 29-03-05 22:01

Er der nogen som kan oplyse mig om hvor jeg kan finde et diagram med farvekoder og placering af ledningerne i vgastikket, kablet er blivet klippet over og stikket sad på pc'en da de forsvandt ud af vinduet med den?

Accepteret svar
Fra : Karl_Smart

Modtaget 50 point
Dato : 29-03-05 23:36

Du må lige uddybe lidt.. Er det selve vga-kablet eller stikket i skærmen der er i stykker? Hvis det er kablet, vil jeg anbefale at fu køber et nyt.. Iøvrigt kan du vel få skaden erstattet og repareret gennem din forsikring?

Mvh
Karl Smart

Kommentar
Fra : John1904

Dato : 30-03-05 08:17

Ok her er en lidt mere uddybende beskrivelse. Vga stikket som skal sidde på pc'en er blevet klippet af skærmenkablet ved et indbrud, dvs at da de løb med pc'en løb de også med stikket. Så det er farvekoden og placering af de enkelte ledninger i stikket jeg har brug for at vide, jeg har været på liteons webside men kunne ikke finde noget, og det er ikke muligt at købe et nyt kabel, det er forsøgt.

Godkendelse af svar
Fra : John1904

Dato : 31-03-05 13:51

Tak for svaret Karl_Smart.
Jeg ikke længere brug for nogen oplysninger, da jeg har købt ny skærm
mvh
John1904