/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Kunstig beftugtning på privat klinik..
Fra : annettemor
Vist : 719 gange
100 point
Dato : 29-03-05 20:22

Hej

Er der nogen der kan fortælle mig hvad det koste at få hjælp til en graviditet på en privat klinik??

Mange hilsner fra Annette

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-03-05 20:26

http://www.fertil-klinik.dk/

Måske det kan give dig et "vink"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-03-05 20:29

Her har du lidt flere søgemuligheder!

http://soeg.ofir.dk/html/page000033.asp

Kommentar
Fra : hellebp

Dato : 29-03-05 21:49

Prøv evt. at skrive fertilitetsklinik i søgefeltet på din startside, der kommer rigtig mange klinikker frem og hos nogle af dem kan du finde priser. Priserne variere meget alt efter hvad der er for en hjælp du skal have.
Du har 3 (gratis) forsøg i det offentlige.
Hej fra Helle

Kommentar
Fra : klodomir

Dato : 30-03-05 10:56

Ca. 4000 kr. pr. gang hos Stork. http://www.storkklinik.dk

Accepteret svar
Fra : Tulletine

Modtaget 100 point
Dato : 30-03-05 13:58

Hej,
Under http://www.maigaard.dk/ kan du se priserne på både ICSI og IVF.
Udover priserne på behandling skal du beregne ca. 2500-3000 til medicinen.
Du kan via det offentlige blive behandlet gratis (ikke kun 3 forsøg). Du skal kontakte din læge som kan hjælpe dig videre.
Jeg vil anbefale at du får akupunktur sammen med behandlingen. Hvis det er i Jylland kan jeg varnt anbefale Anni Fedder i Brabrand. Du skal vælge en som er specialuddannet med akupunktur til IVF-behandling.
Skriv endelig hvis du har spørgsmål før, under og efter. Jeg har prøvet 7 IVF forsøg hvilket gav 1 datter i 4. forsøg og venter nu en dreng fra 7. forsøg
Held og lykke.
Kh.
TulleTine

Godkendelse af svar
Fra : annettemor

Dato : 30-03-05 14:08

Tak for svaret Tulletine. Og tillykke med ungerne... Jeg har selv 2 børn som er "hjemmelavet" så det er begrænste hvad vi kan få af hjælp... Men nu har vi sparret en del penge sammen så nu tror jeg at vi vil prøve at se om det måske kunne lykkes med lidt hjælp.

Tak for svaret.

Hej fra Annette