/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Windows Messenger??
Fra : RaB
Vist : 339 gange
40 point
Dato : 13-09-02 17:56

Hvilket program er best hvis du skal snak over computer???? Jeg har installert Windows Messenger, når min ven snakke til mig hjemme fra ham hakker det helt vildt i min højtale.. kan det være programmet???

Kommentar
Fra : Roben

Dato : 13-09-02 19:52

Jeg bruger Messenger og har aldrig haft lignende problemer, men jeg kan ikke sige om det er det bedste program eller om der findes et der er bedre.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-09-02 18:21

On Fri, 13 Sep 2002 15:55:38 +0000, RaB wrote:

> Hvilket program er best hvis du skal snak over computer???? J

Det ved de nok inde i dk.edb.internet.software for her snakker vi om
mobiltelefoner :)

--
crash override
http://streetwise.dk
http://bofh.linux.dk

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 15-09-02 10:20

Hej RaB,

hvilken indstillinger har du i Windows Messenger under forbindelse samt khz ved lyden?

og bruger du modem forbindelse (dit TDC modem) eller bruger du f.eks. adsl?

hvis det er modem du bruger ka' det evt. skyldes det... samt hvis det er modem så afhænger det også af hvor meget forbindelsen bliver belastet... hvis du f.eks. henter noget over modemet samtidig med at i snakker... er der mindre "plads" til snakken...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 15-09-02 10:24

Hej igen,

eh... er det foresten Messenger du bruger til snakke med og ikke "Netmeeting"?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : 2slow4you

Dato : 27-02-03 22:00

jeg ved ikke helt hvilket program der er bedst til at snakke med men jeg tror ikke det er et problem med programet det der med at det hakker bare hans mikrofon men hvis du prøver at snakke med en anden ven over msn messenger kan du samligne og høre om det hakker lige så meget