/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Program.
Fra : Dirty_joker
Vist : 248 gange
100 point
Dato : 29-03-05 19:51

Hey.. jeg er ved at skulle til at printe nogle billeder af familien o.s.v ud har taget det med et digital kamera...
Men jeg skal have fjernt noget af det da man kun skal kunne fokusere på et punkt og derved fjerne alt det uden om.. Men det program jeg har gøre det forkert..
har set et engang hvor der ikke kommer alt det hvide frem..

nogle der kender et sted at downloade et godt program til dette???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-03-05 19:55

det kan du da gøre i noget så simpelt som mspaint uden at skulle downloade programmer

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 29-03-05 19:58

du kan downloade denne trial og beskære dem.

http://www.snapfiles.com/get/psp.html

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 29-03-05 20:00
Godkendelse af svar
Fra : Dirty_joker

Dato : 29-03-05 20:05

Tak for svaret molokyle.
det kune man da godt bruge..

takker!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-03-05 20:09

Det gratisprogram der beskrives her er rigtigt godt,og kan gøre det du har behov for.
http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html