/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
outlook express
Fra : 19431225
Vist : 362 gange
100 point
Dato : 13-09-02 17:54

hjælp

Er der nogen som ved hvordan man gemmer valgte brevpapir i outlook express.
Når jeg går ind under meddelelse, ny meddelelse og vælger brevpapir, er dette ok og jeg kan sende dette brevpapir.Men næste gang jeg lokker på, er det standatd(hvidt) brevpapir . Mit spørgsmål er, kan man ikke gemme det valgte brevpapir, således at næste gang jeg lokker på er det det valgte.

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 110 point
Dato : 13-09-02 18:19

Hej : 19431225

Du skal gørre følgende:
Vælg "funktioner" øverst i din menu bjælke.
Vælg derefter "indstillinger"
Vælg så fanebladet "meddelelse"
Tryk herefter på "post" under punktet brevpapir
Tryk nu på "vælg" ude til højre
Du kan nu vælge det brevpapir du ønsker at bruge som standard.

God fornøjelse

mvh SRHansen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-09-02 17:44

"19431225" <19431225.news@kandu.dk> wrote in message
news:9Kng9.73080$ww6.5111464@news010.worldonline.dk...
> hjælp

Forkert gruppe...

dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express er det rigtige sted.

> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Fordømte kandu-brugere... Fis over i de rigtige grupper eller _bliv væk_ !!!

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-09-02 18:25

>> hjælp
>
> Forkert gruppe...
> dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express er det rigtige
> sted.
>
>> --
>> Leveret af:
>> http://www.kandu.dk/
>> "Vejen til en hurtig løsning"
>
> Fordømte kandu-brugere... Fis over i de rigtige grupper eller _bliv
> væk_ !!!

Ja, sådan tænker jeg også ofte. Når jeg endelig svarer på de indlæg, synes
jeg det er vigtigt at nævne http://usenet.dk/ Måske kommer de på bedre
tanker

--
Lars

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-09-02 18:40

"Lars Jørgensen" <ikke.mere@spam.tak> wrote in message
news:alt70u$7lk$1@news.net.uni-c.dk...
> > Fordømte kandu-brugere... Fis over i de rigtige grupper eller _bliv
> > væk_ !!!
> Ja, sådan tænker jeg også ofte. Når jeg endelig svarer på de indlæg, synes
> jeg det er vigtigt at nævne http://usenet.dk/ Måske kommer de på bedre
> tanker

Der skulle måske også være FUT til netiketten, men jeg glemte det hele i
farten... :-/

Nå, lad os lukke tråden her, Lars...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-09-02 18:47

"Lars Jørgensen" skrev i en meddelelse
> Ja, sådan tænker jeg også ofte. Når jeg endelig svarer på de indlæg, synes
> jeg det er vigtigt at nævne http://usenet.dk/ Måske kommer de på bedre
> tanker
>

Sådan er der vist mange, der har det - jeg har sat den til
automatisk at slette alle Kandu-indlæg -så jeg ser dem ikke......

Problemet er så når nogle svarer på dem - så ser jeg svaret

--

Jan Vestergaard
jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Ved mail fjern NOSPAM - men news indlæg bør normalt besvares i gruppen !

>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-09-02 19:56

Jan Vestergaard skrev:

> Sådan er der vist mange, der har det - jeg har sat den til
> automatisk at slette alle Kandu-indlæg -så jeg ser dem ikke......

Også her, men svarene til dem er noget sværere at fange...

--
Med venlig hilsen
Madsen.