/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Aktiespil??
Fra : mrm86
Vist : 480 gange
55 point
Dato : 29-03-05 18:37

Jeg har tilmeldt mig Aktiespillet på tv2.dk

Men jeg har endnu ikke modtaget aktiverings e-mailen, og det er 2 dage siden jeg tilmeldte mig..

Er spillet gået igang eller hvad?? for så er det da fuldstændigt umuligt at vinde!

Har skrevet til dem 2 gange for at få den aktiverings e-mail men de svarer ikke..

Hvad skal jeg gøre??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-03-05 18:43

Spillet er igang. Aktiveringsmailen skulle komme lige efter du er tilmeldt.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-03-05 18:45
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-03-05 18:46

Citat:
- Hvorfor modtager jeg ikke aktiverings e-mailen?
Det kan skyldes to ting. Enten har du indtastet din e-mailadresse forkert, eller også bliver aktiverings-emailen stoppet i et SPAMfilter. Har du en hotmail.com email-adresse vil du højst sandsynligt kunne finde aktiverings-emailen i mappen "Junk E-Mail". I denne mappe vil du kunne finde post til dig fra aktiespillet – herunder svar på spørgsmål, du evt. har stillet til aktiespillet, aktiespillets ugentlige nyhedsbrev etc.

Kan du ikke finde aktiverings-emailen kan du også skrive til os og få aktiveret din spillerkonto.

Kommentar
Fra : mrm86

Dato : 29-03-05 19:02

Jamen jeg har ellers aldrig haft problemer med at få en aktiverings e-mail.

Hvornår startede spillet???

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 29-03-05 21:33

De har skiftet system, så det er måske derfor.
De er lige begyndt og slutter den 18. maj.
mvh ahtn