/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
IBM T23 opstartsproblem
Fra : kraller
Vist : 380 gange
200 point
Dato : 29-03-05 18:05

Min T23 model 2647 vil ikke starte. Det lykkes ca 1 ud af 100 gange. Mystisk!
Dvs. den har kunnet et par gange.

Den vil heller ikke med IBM's XP recovery CD. Cd-drevet starter op men stopper igen med det samme, og jeg får hverken startskærm eller mulighed for at komme ind i bios.

Den blev formateret for et par uger siden, derefter opgraderet med originale RAM.

Det er en 1.13 Ghz, 640 MB ram, 30 Gb harddisk. Alt har virket efter opgraderingen.

Kan der være noget "løst"? Har tjekket Ram mv.

Kan nogen hjælpe?

Mvh
Kraller

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 210 point
Dato : 29-03-05 18:11

Lyder mistænkeligt som en hardwarefejl! Sandsynligvis den nye ram! Prøv at pille den ud og se om PC'en virker så?

Kommentar
Fra : kraller

Dato : 29-03-05 18:56

Hej tedd

Tak for tippet

Nu kan den igen men kun med 256 mb

Jeg forstår bare ikke hvorfor min 512'er blok bliver ustabil fra den ene dag til den anden

Kraller

Godkendelse af svar
Fra : kraller

Dato : 29-03-05 18:57

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-03-05 19:06

Få den byttet og prøv igen!