/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
hvem har ret her ?
Fra : Surf
Vist : 316 gange
50 point
Dato : 29-03-05 15:23

i må Hjlæpe mig. er oppe og diskuter om FF på en anden side

Jeg skrev det her først

Okay de 3 ting jeg gerne vil se i FF som bliv gjorde er

at man kan gøre det her
Start -> Foretrukne -> webside. uden at få en fejl meddelsle

Hurtig plugin installeret. altså at plugin vil blive installeret mere hurtiger

også den klik lyd vil jeg også ha

hvis de 3 ting er i orden. så sige jeg måske okay til FF. men ellers ikke
-------------------------------------------
en anden svare det her

Lol, lol & lol. Ingen af de krav har det mindste med firefox at gøre!
------------------------------------------------
en tredje person svare det her

Det er jo nok også derfor han ikke bruger det
----------------------------------------------------
og person nr 2 svare ham det her

Han siger, at hvis de tre ting bliver rettet vil han bruge firefox, men da ingen af kravene har noget som helst med firefox at gøre giver indlægget absolut ingen mening
-------------------------------------------------------
og person nr 3 svare ham det her

Jo for hvis de 3 ting VAR i Firefox vil han bruge det
-----------------------------------------------------------
og person nr 2 svare ham det her

Person nr 3 ---> hvor svært kan det være? Prøv nu at læse hvad jeg skriver istedet for bare at storme igennem og så fyre et tåbeligt svar af

----------------------------------------------------------

også kommer jeg ind i billedet igen. med at svare noget jeg har quote

Ja det er hvad jeg sige

gud har det med FF at gøre. i en anden emne sagde man at det første problem sagten ku rettet. eller at ingen fik den fejlmeddelsle der

Nå så det giver ingen mening. jeg skal sku gi dig mening her du

Hvis de andre sige at det første kan rettet. hmm jeg ved bare ikke hvordan. og jeg må vel leve med at det tage sin tid at blive installeret de plugin der til FF. og jeg ku godt leve med uden den klik lyd der

men at komme at sige at ingen af de 3 har med FF at gøre er noget vrølv. at du ved det
--------------------------------------------
også kommer en person nr 4 ind i billedet

Dit første problem sker højst sandsynlig pga. en fejl på din computer og ikke en fejl i FF.

Dit andet problem er heller ikke Firefox's skyld, få dig for det første en bedre internetforbindelse hvis det skal gå hurtigere.

Har du et forslag til hvordan de skulle kunne lave installationerne af extensions hurtigere, for jeg kan ikke se hvordan det skulle gøres.

Dit 3. problem er en så lille bagatel at det ikke fortjener respons... Hvad med at du bare selv laver lyden når du trykker med musen? Det er sikkert også langt sjovere...
----------------------------------------------------------------
og jeg svare ham det her

Hvis det er en fejl på min computer. så skriv hvilket fejl det er. http://www.boker.dk/mf1.jpg ellers fast holde jeg mit

det meget muglig at det er mit net forbindsle. men det er stadigvæk FF der vil ha det installeret

Som jeg beskrev før. så ku jeg måske godt undvære den klik lyd der
------------------------------------------------------------------------

seret i jeg mener at de 3 problemer der har noget med firefox at gøre men at person nr 2 og 4 sige at det ikke har med firefox at gøre

så hvem har egenligtag ret her

Kommentar
Fra : Monzzz

Dato : 29-03-05 18:37

Hej...
Det her er vist noget af det som der ikke kan svares entydigt på.. eller som der kan være flere rigtige svarmuligheder til.

Jeg mener at person nummer 2 & 4 har noget ret....
1-
Fordi det er ikke normalt at der kommer nogen fejlmeddelse, så du må have noget som konflikter.
2-
FF vil have det installeret fordi du har nogle ønsker til hvad den skal gøre..... MS kommer der vel også opdateringer til, er det hurtigt ?.
3-
Ved ikke om du kan stille lyden i Win XP, da det ser ud til at det er dit benyttede styresystem... man kan i Linux. (Har ikke selv nogen Windows)

Men det er da bare at bruge den den software, som man syntes bedst om og Firefox er da billig... Man vælger selv...
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=21619

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 29-03-05 19:31

Ved en længere gennemgang mener jeg at nr. 4 og 6 har ret det synes åbenlyst, installationerne af ekstensions bliver hurtigere blot du følger det adviserede og kliklyden medfølger. Firefox giver ikke mening det er noget vrølv

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 30-03-05 00:53

der findes ingen nr 6

og jeg mener at de har noget med FF at gøre

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 29-11-06 00:21

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål