/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Slette "Search Relevancy" ??
Fra : Nik_
Vist : 451 gange
96 point
Dato : 29-03-05 15:15

Mit internet er blevet utroligt langsomt, f.eks. når jeg søger noget på google tager det en halv dag før den går til første side.Jeg ved ikke om det har noget med det her at gøre, men jeg vil gerne have det fjernet alligevel.

I tilføj/fjern programmer har jeg noget som hedder "Seach Relevancy" som jeg ikke kan slette. Når jeg trykker på fjern, siger den at jeg først skal lukket internettet, selvom det er lukket.

Jeg har Norton antivirus og Ad-aware.

Nogen der kan hjælpe mig med at slette det??

Mvh. Nik_

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-03-05 15:21
Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 29-03-05 15:26

Jeg har lige downloaded og scannet med XoftSpy 4.10 og den fandt mange af filerne, men da jeg så klikkede for at slette, skulle man selvfølgelig købe at password for x antal dollars! Ærgeligt..

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 29-03-05 15:36

Sådan virker de åbenbart alle sammen ;) Nogen der kender en som faktisk også kan slette dem gratis?

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 106 point
Dato : 29-03-05 15:37

XoftSpy er ikke anbefalelsesværdigt. Værktøjet er ikke pengene værd. Finder altid en del første gang du kører programmet (falske positiver) for at få dig til at købe programmet. Mange hopper på den, og også mange danskere.
Få renset din puter her: http://www.spywarefri.dk/forum

Kommentar
Fra : als

Dato : 29-03-05 15:40

Det er ikke nok med henvisning til et gratis værktøj. Det kan fjerne hijackeren i første omgang, men den dukker op igen. Stol trygt på det. Spybot og Ad-aware er gratis værktøjer som er 10 gange bedre end Xoft, men det er ikke nok med lige den hijacker du har.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-03-05 15:54

det er adware - den kan fjernes med xclean micro som du finder her: www.arlet.dk under spywarescannere - læs instruktionen før du bruger den !!!!!
ellers vil jeg varmt anbefale at du benytter dig af www.spywarefri hvis du vil være helt sikker

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-03-05 15:55

skrev adware - mente addware

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 29-03-05 17:00

Tak for spywarefri, men det ik fordi der sker så meget ;)

Kommentar
Fra : als

Dato : 29-03-05 20:11

Nåh...De venter da på at du skal få lavet det som de har sagt du skal.

Din tråd er her: http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=12574

hvis nogen har lyst til at følge med.

Spywarefri køres af frivillige ulønnede it-eksperter i deres fritid.

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 30-03-05 12:02

Tak for svaret als. Ja er med nu da de har svaret, og jeg fortsætter så snart jeg kommer hjem;)

Mvh. Nik_

Kommentar
Fra : als

Dato : 30-03-05 12:28

Bare fint Nik_ Tak for points og ha' en fortsat god dag.