/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
digtning af festsange??
Fra : lillegubbi
Vist : 1350 gange
50 point
Dato : 29-03-05 13:41

Hejsa

Jeg skal bruge en person der kan digte en festsang til et bryllup, jeg skal til. Er der nogen der kender en der kan digte sange? Gerne i vestjylland.

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 29-03-05 13:50

http://www.festdoktoren.dk/
http://festlige-sange.dk/
Jeg vil tro du kan få hjælp på en af de ovenstående link. (tillykke)

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 29-03-05 14:08

DU KAN FÅ SKREVET FESTSANGE HOS FESTSANG.NET
TELF 8634 6231

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 29-03-05 15:26

http://www.festbogen.dk/annoncer/annoncer_find_alle.php?offset=0&action=sange&amtid=&data1_x=Festsange&data2_x=&data3_x=&data4_x=&data5_x=&data6_x=

Her er link til en masse der forfatter sange, link til deres hjemmesider med information om priser m.m.

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 11-09-05 14:16

Hej jeg har problemer med en sang til bryllup, melodi:Pomp and circumstances. det må gerne være lidt personligt hvor deres navne bliver nævnt XX og YY eller morbror og tante. jeg havde tænkt mig at alle skulle have et flag og svinge med når der bliver sunget .
Jeg ser frem til at nogen vil hjælpe mig....TAK.JJHJ`S mor

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 11-09-05 14:16

Hej jeg har problemer med en sang til bryllup, melodi:Pomp and circumstances. det må gerne være lidt personligt hvor deres navne bliver nævnt XX og YY eller morbror og tante. jeg havde tænkt mig at alle skulle have et flag og svinge med når der bliver sunget .
Jeg ser frem til at nogen vil hjælpe mig....TAK.JJHJ`S mor

Kommentar
Fra : mariasmor

Dato : 21-09-05 14:00

Prøv hos ABCfest.dk eller festsange.dk
Jeg mener de har nogle med den melodi