/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad gik Påsken med?
Fra : mangorossa
Vist : 319 gange
5 point
Dato : 28-03-05 21:45

Hejsa og god bagpåske, havde i en dejlig påskeferie og hvad fik i tiden til at gå med?
Knus Sus

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-03-05 21:56

Hej og også god bagpåske til dig, mangorossa.
Jeg har hygget mig med samlever, dyr, computer og sidst, men ikke mindst med det gode vejr, når det var der. Men i dag har det da været et rigtig dejligt vejr med strålende sol fra morgen til aften. Herligt.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 28-03-05 22:03

Flytte knæk-fliser, derefter jord, Geocache, flytte flere fliser og mere jord,geocache, besøge svigermekanikken, flytte jord, hold i ryggen, sætte andre til at flytte jord og nu i seng og pleje den dårlige ryg..

Memuel

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-03-05 22:12

Hej Mango

Torsdag den årlige "Påskesammenskudsgildefrokost" i mandens familie, fredag besøge andet familie, lørdag gæster, søndag gæster, idag afslapning.

Hvad har du lavet i påsken

mvh dova

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-05 22:15

Hej og også en hilsen fra mig
Har hygget med ungerne i "parken" med paeleapande-pandekager på bål og fået cyklerne tjekket op Spillet en masse billard på mit nye bord med øller til og fået noget godt at spise Såee en ret god påske
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 28-03-05 22:15

Influenza-symptomer torsdag og fredag....på arbejde hele lørdag og søndag, og til påskefrokost med svigerfamilien i dag. Kunne godt bruge lidt ferie nu......men arbejdet kalder i morgen.
Har du selv haft en god påske??

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-03-05 22:25

Memuel, det værste du kan gøre når du har ondt i ryggen, er at ligge i sengen, med mindre du har en virkelig god madras. Når du/man får hold i ryggen, skal man faktisk skynde sig enten til kiropraktor eller at smide is på (frosne ærter eller lign.) på. Hvis holdet er ældre end nogle timer, duer isen ikke, så skal der varme på, og så massage.

Hvis du kan få fat i nogle stærke smertestillende piller (eller afslappende), så tag nogle af dem. Hvis du kender nogle, der har nogle afslappende (Nozinan er ultra-gode, både smertestillende og afslappende). Hvis du kan slappe helt og aldeles af i rygmusklerne et par timer (derfor de afslappende), så forsvinder holdet som reglel.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-05 22:26

[hør] Afskylia er på besøg. Hun har lige hentet øller.

Dem ska' vi drikke NU !!!

...resten af Påsken er gået med at fælde blommetræ og spise stort med familie

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-03-05 22:26

Jatak jeg har haft en rigtig dejlig påske også. Har været børnefri, så vi har rigtig haft tid til hinanden.
Fredag kom et par gode venner til middag.
Lørdag foran DVDén, da manden også havde noget influenza.
Søndag på udflugt til himmelbjerget og en smut i Aqua-ferskvandsmuseet i Silkeborg. - Kan varmt anbefales de har fået en masse nye ting og lavet stedet meget mere handicapegnet udenfor med fliser...Også kommer der vaskebjørne inden for nærmeste fremtid.
Mandag er gået med vask, klargøring til hverdagen igen.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-03-05 22:31

Uha-uha
Influenza / halsbetændelse (i lettere grad), men ellers er den gået med diverse frokoster sammen med venner og familien. En mindre reperation på min gamle far's plæneklipper, og et par enkelte udkast til en ny hjemmeside (ny kunde) er det også blevet til, men ellers har det været en rigtig dase-dase ferie... og bare for at gøre et par enkelte misundelige, ja så har jeg stadig 14 dage at hygge mig i.
Hygge... og alt godt til jer alle sammen
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-03-05 22:42

Sus... jeg kan varmt anbefale dig/jer at besøge Dyrenes Gård, Munkholm (Balle - Djursland). De er også i gang med at bygge nye anlæg - bla. til vaskebjørnene og de nye Los og Præriehunde. http://www.dyrenesgaard.dk
NB: Det med 'ny kunde' er altså ment som venstrehåndsarbejde
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-03-05 23:58

Ja tusind tak fordi du mindede mig om det Søren!! I år skal vi altså et smut derop..
Glæder mig allerede..øøh må man have sin hund med?
Sus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-03-05 04:44

Har det været påske?? Må begynde at handle andre steder end på tanken!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 29-03-05 08:57

tedd ja det er sgu da alt for dyrt!!

Er du forøvrigt kommet iorden?

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-03-05 14:47

"Life is hard and then you die!"

Hej Mango (rossa) længe side.

Ja, jeg har været syg, MEN i stadiet mod bedring.
Samtidig har jeg været på arbejde, det er der jo nogen der skal når andre holder fri. MEN det var ikke så hårdt.
Så har jeg befundet mig lige omkring ca 250 meter fra det sted hvor der blev fundet et lig, af en lokal beboers hund, arme og ben blev fundet et par gader der fra, på fortorvet. " Fine lige snit, så det har jo nok været med en maskinsav. Han må jo have været uvenner med nogen", lyder det fra kriminal-et-eller-andet :Ove Dahl.Så blev vi så kloge!Det er ellers et meget dejligt kvarter, at der skulle ske noget sådant i det område virker ret uvirkeligt, så der har været ekstra stille på grund af det.

MEN intet er så dåligt at det ikke er godt for noget, og det er ganske vist! Og solen skinner! Hvad vi ikke dør af, bliver vi stærkere af.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-03-05 14:52

dåligt = då R ligt, altså. Tror jeg blir dålig, ååh nej! Jeg drømte at jeg faldt ned!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-03-05 15:10

Så fik vi drukket øllerne. Vi har cyklede en formiddagstur langs stranden og nu er Afskylia er gået. Nul arbejde før d.4/4.

Sikke en dejlig dag det er i dag § ¶¶ ¶¶ ¶¶¶ ¶¶ ¶¶¶ ...

tedd- > Det er Tanken der tælller

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-03-05 18:15

Kommet iorden kommer jeg aldrig, dertil er jeg for meget et rodehoved, mango Men jeg har da fået malet lejligheden så den er lidt mere indbydende og det er jo en start

Sjovt du siger det Molo, det udtryk bruger vi altid når vi skændes om hvem der skal hente øl

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 29-03-05 21:59

teeeeeeeeeeed, du ved hvis ikke hvor meget vores rod indvirker på os?..hmm oki, du er vel ikke så meget anderledes end de fleste mænd...og her kender jeg en undtagelse: MOLO!
Mulleberry, dejligt du knokler når vi holder fri!..og ja det er noget uhyggeligt det med ham taxidriveren..
- den der tank..øøh er det pengetanken?

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 29-03-05 22:12

Næhhhh, mangorossa. Det er benzin-tanken. Også i den grad.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 29-03-05 22:54

he he..jo jo når nu du siger det

Og tak for din hilsen Jette..du lød også som om du har nydt det?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 29-03-05 22:58

Memuel..Geocache!!! hvad er det?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-03-05 23:10

Pengetank! Ja for dem er det!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 29-03-05 23:14

Jo tak, det har jeg da. Jeg har brugt påsken til at komme næsten af med min skrappe forkølelse/influenza. Det er nu ikke et bekendtskab jeg vil savne spor. Den gjorde mig døv på det ene øre i over 14 dage. Jeg HADER at føle mig som en slatten, fedtet klud så længe. Men de sidste par dage har det da gået meget godt, så mon ikke solen har jaget den væk? Og i morgen skal vi se på andelslejlighed i Nr. Alslev - hvor det så end ligger. Men det er vel til at finde ud af. Så håber jeg bare, vi kan få solgt huset.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 29-03-05 23:22

Nr.Alslev? er det på sjælland? *GG*

Ja det er godt du er ved at være rask..rigtig god bedring..nu vil jeg iseng.
Godnatknus..også til dig tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-03-05 23:32

Sov godt Sus

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 30-03-05 00:28

Ja, jeg er også glad for, at det er ved at være ovre. Nu "lider" jeg kun af min sædvanlig selektive hørelse.
Jeg tror, det er på Falster Nr. Alslev ligger. Men det er ikke en vi skal bo i. Det er kun en mage til. Den vi har kig på, ligger i Vordingborg og er ikke bygget endnu.

Ja, sov godt, hvis du ikke er gået i seng nu. Vores post virkede ikke igen, igen, igen, igen. Den virker som et blinklys med jævne mellemrum. Men det er vel også begrænset, hvor meget man kan forlange for 225kr pr. mdr.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-03-05 11:52

Jow! Hvad er det for post der ikke virker? Hvem er din udbyder?
Lyder da hyggeligt at i skal bo i noget helt nyt, det bliver da skønt.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 30-03-05 13:57

Det er Arrownet. Det kan køre stabilt i flere uger, og så kommer der en uges tid, hvor det virker som et blinklllys. Og det er både nettet og mail'en.

Ak, vi kom slet ikke af sted. Vi vågnede så sent, at vi kun lige kunne nå at ringe og sige, at vi var blevet forhindret. lol. Men det gør nu ikke noget. Min snue er vendt tilbage, og min samlever har det heller ikke for smart.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-03-05 22:37

Øv da, det var da træls..ja min mand gik også længe med ups and downs , så havde han det godt-..så blev han dårlig igen.
Nå men i kan vel også få en anden tid?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-03-05 22:43

Godt man bor i en Andelsforening med 'tingene' i orden

Ingen mand og.. 91.25 kr. om måneden for en; gennemsnitsfart, der svinger mellem 200 Kbit og 2.000 Kbit pr. sek.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 31-03-05 00:00

Ja, vi kan heldigvis godt få en anden tid. Problemet er bare, at der bor nogen i de(n) andelslejlighed, vi skal se på. Og ejensomsmægleren kontakter dem, hver gang der er nogen der skal se på det. Så det er jo ikke så smart af aflyse alt for mange gange. Og det var 2. gang vi aflyste.

Sjovt nok med Arrownet. Nogle af vores venner har det også, men deres kører noget mere stabilt end vores. Men det er (så vidt vi kan finde ud af) to forskellige servere, de kører på.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-03-05 23:09

Hmmm..troede MOLO var en mand?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-03-05 23:15

Han er vist nærmest androgyn med den der gstreng!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-03-05 23:22

mangorossa -> ..og ?

..ingen 'partner', hvis jeg skal skære det ud i Pap & bukke det i Neon

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-03-05 23:24

tedd -> Misundelsens brød skal også spises

..bare vent : Jeg kommer snart på 'besøg' nær dobbelt A

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 31-03-05 23:27

Hej Molo. Jeg har da heller ingen kone. Heller ikke en mand for den sags skyld. "Kun" en samlever gennem snart 12 år. Det er nødvendigt, da de ellers piller et par tusinde af i pensionen. Og så må vi gå fra hus og dyr. Sådan nogle tyveknægte. Men det ku' selvfølgelig være, vi skulle gifte os nu. Nu ryger min samlever nemlig på kontanthjælp, og når man er gift, har man vel gensidig forsørgelsespligt?? Det er jo så bare surt, når han får et arbejde. Så trækker de i pensionen i stedet for.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-03-05 23:29

Så må jeg ha et billed af dig i gstreng som jeg kan sende til Keld!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-03-05 23:33

Jernladyen -> I øjeblikket har jeg 'kun' Afskylia

..og hun er Gud hjælpe mig ikke for børn

..men god sex

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-03-05 23:34

..og så 'kommer' hun kun én gang om ugen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-03-05 23:57

igen...hmm, det må du kunne gøre bedre MOLO ....godnat!

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 5 point
Dato : 31-03-05 23:58

Kommer Afskylia kun en gang om ugen?? Hmm, så må du vist arbejde noget mere på sagen.

Nu vi jeg for en gangs skyld ramme madrassen i ordentlig tid.
Godnat med jer.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-05 00:24

Nat nat

</MOLOKYLESOVEROGSÅLIGEOMLIDT>

Godkendelse af svar
Fra : mangorossa

Dato : 01-04-05 17:46

Tak for svaret Jernladyen.
Du fik pointene da vi er rørende enige..ham MOLO må arbejde mere på sagen

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-04-05 18:24

Tak skal du have, Mangorossa. Bare jeg nu ikke skal betale skat af dem.
Hilsen Jette