/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
til Schnoor
Fra : memuel
Vist : 397 gange
1 point
Dato : 28-03-05 20:06

Hvorfor gør du det her?

Kandu er ikke et sted hvor man annoncerer for underlige ting eller spil der evt er ulovlige.
Det virker meget umodent at lave 4-6 ens "tip" i forskellige kategorier.

Skam dig!!!!!

Find et andet forum og lad være med at gøre dette langsomt!!

Memuel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-05 20:11

ja undskyld jeg blander mig - men ok du har ret - hvad jeg ikke lige forstår er at nogen overhovedet giver "tipset" stjerne - selvfølgelig er det et tips - men jeg synes absolut heller ikke det hører til på kandu .

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-03-05 20:11

Han har sikkert tabt en formue på spil.
For at undgå tæskeholdet må han hurtigst
tjene moneter.

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 28-03-05 20:19

Bare det at han bruger så mange ressourcer på at forklare det ikke er et pyramidespil siger mig at det enten er et pyramidespil eller en anden form for bondefangeri.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-03-05 20:51

Der er kun et ord for fabrikanter af sådanne tips: "Torsk"

..og gider du så ikke lige lade være at forurene et ellers rimelig godt site med den slags pis, Schnoor? Vi kandu'er er lidt småtrætte af reklamer for alle mulige fidusforetagener der bare lige vupti, gør os ufattelig rige. Ubegribeligt at noget der er så nemt ikke udnyttes af de "kloge" mennesker der har fundet fidusen og gør dem rige. Sidst var det Scooter-hovedet der knoklede rundt med hans pyramide-pis. Nu skal vi alle lade os ruinere af pokerspil!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-03-05 21:46

4-6 enslydende "tip" ???
Ja næsten hver dag i temmelig lang tid, Vi er vel snart oppe på 25-30 enslydende af de der Gus Hansen forherligelser

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 28-03-05 22:01

Jeg var lige inde i hans historik.

9 ens tip om Gus hansen., tsk tsk

Nå, men noget får han da ud af det... vi taler jo om ham og Gus..

Jeg følger op på tråden i morgen, jeg vil under dynen og se tv..

Hygge hejsa..

Memuel

Kommentar
Fra : jegerper

Dato : 28-03-05 23:10

Jeg vil gi jer fulddstændig ret, ideen er god, men (og dem er der altid) man kommer nok til at bruge flere penge på spil, en de penge man kan tjene ved at henvise andre.