/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Husum, Brønshøj...huspriser?
Fra : lallevaerk
Vist : 455 gange
100 point
Dato : 28-03-05 17:44

Hej, jeg har kigget huse ude Husumkvarteret i Brønshøj. Et hus i 2 etager, plus kælder,80 kvm grundplan, grunden 7-800 kvm, totalt saneringsmodet, hvad skal det ca koste? Og et tilsvarende hus totalt istandsat fra top til bund, hvad skal det koste?

mvh
jyden

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 28-03-05 18:04

4-5 mill er desværre nok ikke urealistisk

tjek evt edc eller nybolig (vælg område kbh NV eller søborg)

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 28-03-05 18:09

det første srøggsmål til 10 point det var jeg remlig sikker på hvad du skrev men med det næste var jeg ikke så sikker men da det 3 spørgsmål var jeg sikker på du tager pis på os
(luk de andre 2 inden der nogle der skriver i dem)

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 28-03-05 18:13

du er sku ikke JYDE

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 28-03-05 18:16

rettelse:
da du skrev det første spørgsmål til 10 point det var jeg remlig sikker på hvad du skrev men med det næste kom var jeg ikke så sikker og da det 3 spørgsmål kom var jeg sikker på du tager pis på os
(luk de andre 2 inden der nogle der skriver i dem)

:du er sku ikke JYDE

Kommentar
Fra : lallevaerk

Dato : 28-03-05 18:22

hvorfor er der altid en eller anden idiot, der skal have en negativ holdning når de svarer i det her medie.....er livet ikke for kort? svare på spørgsmålet eller fri mig for dine kommentarer. Jo, jeg er jyde, men det har ikke noget med sagen at gøre Hr politibetjent. Har jeg brudt en jantelov?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 28-03-05 19:21

hvem har dog pisset på din sukkermad det var ment som "en joke" irroni

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 28-03-05 20:25

grund + saneringsmodent hus 1,2 mill-
grund + renoveret hus 2x80 m2 + kld 2,9 mill-
beliggenhed betyder også noget.
nilsg

Kommentar
Fra : sprit73

Dato : 28-03-05 20:49

Er født og opvokset i Husum - Brønshøj.

Priserne har længe været rigtig høje i området og er vist på eksploderingsniveau nu. Et familiemedlem har netop solgt sit hus (et plans på 139 kvm og ret saneringsmodent) til kr. 1,9 mill.!!

Uden at kende den præcise beligenhed på "dit" hus vil jeg vurdere det til ca. 2,2 mill. hvis saneringsmodent og 3,1 mill. hvis flot istandsat.

/sprit

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-03-05 11:26

det er da for et par år siden var sprit73

edc sags nr. 28605851 4 mill det er i ca samme størrelse