/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HJÆLP !
Fra : Squarna
Vist : 402 gange
500 point
Dato : 28-03-05 17:23

Hej alle KD'er...
Her forleden kørte jeg en fejl-scanning med programmet RegScrubXP... Da den var færdig og havde fjernet fejlene blev alle mine ikoner til sådan et lille billed af et papir der er foldet i højre hjørne med et Windows logo i midten !!!!.. Når jeg klikker på dem spørger den hvilket program de skal åbnes med...Som om alle programmerne er væk !... Meget mystisk... Jeg er ikke helt sikker at det er på grund af RegScrubXP...

Håber i kan forstå problemet... Jeg er ikke så god til at forklare..

tak
-Squarna

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-03-05 17:26

Er du sikker på du ikke kan få RegScrubXP til at ændre tilbage, det kan de fleste af den slags programmer.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 28-03-05 17:31

Jeg kan slet ikke åbne RegScrubXP... Jeg kan ikke åbne overhovet !

-Squarna

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 28-03-05 17:34

Jeg kan ikke åbne noget overhovet*

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 28-03-05 17:35

Jeg vil gerne give 200 point ekstra til den der kan give et svar på det her...

Accepteret svar
Fra : frederikshavn

Modtaget 510 point
Dato : 28-03-05 17:46

en mulighed er en system gendannelse af systemet,eller en rep.af windows

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 28-03-05 17:50

system gendannelse ?.. hvordan er det nu man gør det ?

Godkendelse af svar
Fra : Squarna

Dato : 28-03-05 18:11

Tak frederikshavn. Det virkede !... der ligger 200 point ekstra klar til dig...