/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Hjælp til sidehoved, sidefod med logo wo~
Fra : itgrafen
Vist : 602 gange
100 point
Dato : 28-03-05 14:51

Hej

jeg håber at der er en der kan og vil hjælpe mig med at få lavet et brevhoved til mine dokumenter i word. Der skal være titel og logo i brevhovedet, jeg har logoet til at ligge.
Jeg kan bare ikke finde ud af at få det ind i et brevhoved og få det til at køre automatisk.
og det haster også lidt med at få det lavet
på forhånd mange tak
dorthe

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-03-05 15:04

Hejsa

Vælg "vis" sidehoved side fod -
lave en ramme med det antalt felter du skal bruge i hoved til adresse mm..
"Indsæt" dit log som "billed" der hvor du vil have det og tilpas størelsen.
Herefter gemmer du dit skabelonbrev som skabelon...
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 28-03-05 15:08

Den hurtigste (og nemmeste) vej at gå er følgende:

Åbn nyt dokument

Vis Opgaverude

Vælg Generelle skabeloner – udvælg en af dem, f.eks. Elegant brev

Kopier dit logo/brevhoved – og sæt det ind i sidehovedet på Elegant brev

Juster Elegant brev til det layout og indhold, som ønskes

Gem som

OBS: Hvis logo'et indeholder et billede, bør der først indsættes en Tekstboks til billedet

Mvh
/Frank

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 28-03-05 17:17

Gå i vis, vælg sidehoved og sidefod. Indsæt billed fra fil. Højreklik med mus og vælg formater billede. Hvorefter du kan tilpasse dit logo mv.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 28-03-05 17:26

i tiderned morgen har "periander" (så vidt jeg husker) lavet en udmærket vejledning i hvordan sidehoved/-fod fungerer:
har uploaded den her (word.doc)
http://www.hcma.dk/sidehoved_fod.doc

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 28-03-05 18:16

mange tak for forslag ind til videre, jeg er da kommet lidt nærmere - jeg syntes stadig at det er svært at få til at se godt ud, men jeg fortsætter lidt endnu
skulle der være en der fik lyst til at hjælpe, så sig endelig til - dorthe@dorthes.dk