/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Brugervejledning til gammel Bosch mikrob~
Fra : vildskud
Vist : 1060 gange
100 point
Dato : 27-03-05 20:04

Jeg har lige fået en meget velholdt, men gammel, mikrobølgeovn af min far. Der er imidlertid ikke nogen brugervejledning med, så jeg ved ikke helt hvordan jeg skal betjene den...
Nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan en? Ovnen er en Bosch HMH 762B...
Eller nogen der ved, hvor mange watt og minutter (sekunder?) der skal til, for at tø kød op?

Vh. vildskud

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-03-05 20:28

Gå ind på Bosch's hjemmeside og find en vejledning. Du skal nok ikke regne med at finde en dansk, men en engelsk burde du kunne finde. M.v.h. Arne

Kandu ikke finde Bosch's hjemmeside så søg på Google efter Bosch.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-03-05 22:48

tror også arne har ret når ovnen er så gammel
prøv at skrive eller ringe til dem her:
http://www.bosch.dk/content/language1/html/index.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-03-05 22:50

kan du få ovnens effekt oplyst kan du jo følge andre ældre ovnes vejledning - da det stort set vil være ret ens

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 27-03-05 23:08

500 g frost tager lidt over 5 min i min 800 w microbølgeovn

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-03-05 23:12

det er jo lige derhen jeg ville tedd - lol

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-03-05 23:51

Er du frossen mirit?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-03-05 23:52

Godkendelse af svar
Fra : vildskud

Dato : 29-03-05 07:30

Tak for svaret tedd. Og også tak til de andre!