/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Organisationsdigram
Fra : ivanovic1
Vist : 418 gange
100 point
Dato : 13-09-02 10:51

Jeg har prøvet at lave et organisationsdiagram i PowerPoint, men på et tidspunkt blev det så bredt at jeg ikke kunne komme videre.

Er der nogle der ved hvordan man gør boksene/rammerne/kasserne mindre i PowerPoint eller kender et andet program jeg kan anvende???

Hilsen Ivan

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 13-09-02 10:57

Hej ivanovic1

Må jeg foreslå Delta Cad http://www.dcad.com/
Jeg bruger det selv og syntes det er bedst egnet til små tegneopgaver

mvh SRHansen

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 100 point
Dato : 13-09-02 13:47

Hvorfor laver du det i PowerPoint. Den samme mulighed findes også i bl.a. MsWord2000, som ekstra komponent, som bare skal installeres fra din CD-Rom.
Brug din hjælpefunktion i Word og søg på Organisationsdiagram for at få at vide hvordan du installerer det.
mvh
Catbody

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-09-02 21:33

"ivanovic1" <ivanovic1.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Xxhg9.72055$ww6.5074528@news010.worldonline.dk...
> Jeg har prøvet at lave et organisationsdiagram i PowerPoint, men på et
> tidspunkt blev det så bredt at jeg ikke kunne komme videre.
>
> Er der nogle der ved hvordan man gør boksene/rammerne/kasserne mindre i
> PowerPoint eller kender et andet program jeg kan anvende???
>
Så er det bare lige spørgsmålet hvilken version af Powerpoint. Der er stor
forskel på hvordan de forskellige versioner virker.
I XP kan du f.eks. vælge layout, og derunder har du et underpunkt hvor du
kan skalere hele dit diagram, således at du får ændret alle rammerne på en
gang.

Kurt

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 06-01-03 13:51

Tak for svaret catbody.