/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
kan ikke komme på med den ene pc
Fra : gizmodk
Vist : 393 gange
50 point
Dato : 27-03-05 16:26

jeg har en d link di 514, jeg kan ikke komme på med den ene pc, jeg har, jeg har en kiss afspillet tråd løst på og en pc på kabel sat til det virker 100 %, men den sidste pc som skal kører kabel, kan jeg ikke få til at køre på netværket har prøvet at ping ip skriver sendt 4 tabt 4 ?? nogle gode for slag

kim

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 27-03-05 16:29

Har du kontrolleret kablet?
Har du kontrolleret at PC'en er sat til at få tildelt en IP adresse fra Routeren?
mvh
Janus

Kommentar
Fra : gizmodk

Dato : 27-03-05 16:31

hvis jeg sætter den direkte på cabel modem viker den og kabel er helt nyt

kim

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-03-05 17:59

Har du aktiveret MAC filtret, så tilføj også den i listen!