/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Zink kasser, nogen der kan lave dem ?
Fra : pepsi2005
Vist : 2451 gange
50 point
Dato : 27-03-05 13:06

Hej
Skulle der værer en VVS her som kunne lave mig nogen zink indsats til nogen altankasser / potter på mål billige ?

Skal bruge 4 stk. 44x44x41højde til indsat i en cement potte, så de skal ikke værer så finde, bare 100% vandtæt. og 2 stk. på 34x34x31højde

Skal også bruge 4 stk lange altankasser med mål på 2.35 meter x 35cm bred x 30cm høj. også til indsat i en træ kasse potte, så de skal ikke værer så finde, bare 100% vandtæt.

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 27-03-05 14:09

Jeg følger lige med hér - om der er nogen der også kan lave "alternative" skotrender... Jeg skal nok smide ekstra points i det
Karsten

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-03-05 14:23

Hvorfor ikke henvende jer til den lokale smed?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-03-05 14:24

Eller VVS firma

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 27-03-05 15:35

Med hensyn til 100% vandtæt: Kan cementen da ikke tåle vand, når den er tør?

--
Med venlig hilsen

Henrik, Dianalund

Kommentar
Fra : alma

Dato : 27-03-05 16:34

Er dette blevet et kontaktforum for sort arbejde, eller et sted hvor man kan få et godt råd?
Alma

Kommentar
Fra : pepsi2005

Dato : 27-03-05 17:24

Træls at i ikke kan styre jer med at skriv hvis man ikke har noget seriøs at skrive! alt for mange skriver noget bullshit. ikke en af jer 5 burde skrive noget her! i må kede jer!

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 27-03-05 17:34

Hej Pepsi2005

Sådan er det jo også i børnehaven. Når man ikke får sin vilje, skriger man af de andre unger.

Det er beklageligt, du ikke evner at forstå lidt humor. Omvendt kan jeg glæde dig med at der næppe er nogen der gider svejse i zink for at tjene 50 points, så jeg ved ikke hvad du havde forventet.

Men slut herfra... Yderligere i samme tone, og den går til service@kandu.dk. Dine mavesure opstød har ingen brug for.

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 27-03-05 17:34

Hej Pepsi2005

Sådan er det jo også i børnehaven. Når man ikke får sin vilje, skriger man af de andre unger.

Det er beklageligt, du ikke evner at forstå lidt humor. Omvendt kan jeg glæde dig med at der næppe er nogen der gider svejse i zink for at tjene 50 points, så jeg ved ikke hvad du havde forventet.

Men slut herfra... Yderligere i samme tone, og den går til service@kandu.dk. Dine mavesure opstød har ingen brug for.

Kommentar
Fra : pepsi2005

Dato : 27-03-05 17:52

Jeg er ikke sur bare skuffet over at der´altid bliver til en slags chat eller en masse ubruglige svar! det kan da ikke kun gå ud på at svare så mange som mulige!

Svar dog kun hvis man "tror" man ved det, eller kan hjælpe den som stiller spørgsmålet!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-03-05 18:02

Og pepsi2005 du har rådet at gå til en smed eller VVS mand.
Men du må regne med en fed timeløn for specialarbejde .
Vil du ikke betale så lav det selv.

Kommentar
Fra : pepsi2005

Dato : 27-03-05 19:27

Jeg ved nok at en VVS/smed kan ! men jeg søgte en som måske kunne lave den slags i "fritiden" kunne måske også lave det selv, men har ikke tid til at lave ALT selv´

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 28-03-05 08:45

man lodder zink ikke svejser og kontakt en blikkenslager / (vvs) nær dig

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 28-03-05 11:31

Jeg gad nok vide hvad det er for en forårsstemning der er her?
Min interesse var at få nogle fif - hvis jeg selv havde prøvet at arbejde med zink ville jeg uden points og uden sorte penge gerne have hjulpet andre - men det her ligner mere fundamentet til et SURbundsbed - og det har jeg ikke lige brug for nu - så jeg trækker mig planmæssigt i god ro og orden, og håber det bliver forår snart...

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 28-03-05 17:42

barskill.
det er ikke det store problem at klippe og lodde det sammen ( det hvor problemmet opstår et bukkeværktøjet til at lave runde former og div tanger )

men det er nemmere at snakke med den lokale lille bliktyd/VVS'er

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-03-05 16:55

Det er de færeste der har det værktøj der skal bruges på hjemmefronten.( bukkemaskine og klippemaskine)

samt loddekolber m.m. Det er et tidskrævende stykke arbejde, som let løber op i en del penge, så er det ligemeget

hvor lille blikkenslagermesteren er, (rotw).
Hilsen Keldd (Blik og Rør)

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 31-03-05 19:23

kan nævne mange små blikkenslager der har bukkemaskiner mm. små vvs det kan man som regl få en bedere ""pris""

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-03-05 23:35

Jamen lad os få nogle navne rotw, jeg kender ikke nogle blikkenslagere der er billige,

de er svinsk dyre hele banden, dem jeg kender. Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-04-05 09:52

pepsi hvor i landet bor du ca .. ??