/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Til JacobS
Fra : arne.jakobsen
Vist : 462 gange
1 point
Dato : 27-03-05 12:18

Skynd dig lige at bruge dit eget tip vedr. fejltips. Tilføj at det KUN kan lade sig gøre så længe ingen har vurderet tippet. Når først en har givet stjerner er det nemlig ikke længere muligt at redigere tippet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-03-05 12:25

øhhh hvad er der nu galt med jacobs tip ????????????? Måske skulle du feje for egen dør først arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-03-05 12:28

Mirit - Læs dog mit spørgsmål! Der er det galt med Jacobs tip, at det kun virker sålænge ingen har vurderet det endnu, det burde han da have skrevet. Altså: Man kan ikke redigere et tip der er blevet bedømt.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 27-03-05 12:31

arne.jakobsen

Mens jeg har din opmærksomhed:

Jeg har siddet og kigget dine tips igennem og jeg synes det er for dårligt, at du ikke formår at holde dine personlige meninger ude af dine tips, det er jo ikke det tips er til vel

Eksempler:

Kazaa? Nixen se her. <-- Smagsdommer
Godt Verdens- Europa- Danmarkskort på Nettet. <-- Subjektivitet
Forskellen? <-- Dette er en vittighed og ikke et tip
Nye MicroSoft-opdateringer <-- Svar på andet tip, og dermed diskussion og ikke tip i sig selv
guitargreb - mere om <-- Dette tip indeholder ordet "snotside" er det ikke en holdning?
Lad ikke din Mobilos ringe i lommen. Update. <-- Her underkender du en anden brugers tip, er det ikke en mening?
SUPER god hjemmeside! <-- Subjektiv allerede i titlen
God hjemmeside! <-- Subjektiv allerede i titlen
Sjov lille bog om oversete dyr. <-- Subjektiv allerede i titlen

Skal vi blive ved?

Accepteret svar
Fra : JacobS.

Modtaget 11 point
Dato : 27-03-05 12:33

Arne- Tag nu og slap lidt af, ikke? Det er sådan en lille detalje. Og lad være med at hakke ned på andre så hurtigt som du gør. Miritdk Har ikke fortjent at blive høvlet sådan ned. Tag dig nu sammen. Du er sku da en voksen mand- opfør dig som en!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-03-05 12:33

Det er da ikke smagsdommeri, jeg fortæller jo ikke hvad andre skal mene. Gjorde jeg det havde det været smagsdommeri. Jeg fortæller hvad jeg mener og det har alle ret til i et demokrati.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 27-03-05 12:34

arne.jakobsen

Det er ellers ikke det du giver udtryk for i din bedømmelse af tippet om smarte stive mennesker

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-03-05 12:36

JacobS - Det er absolut ikke første gang du kommer med et tip der ikke holder vand. Du kan jo godt gøre det ordentligt hvis du bare gider. Så gør det dog. Og nej jeg rakker ikke ned på hverken Mirit eller dig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-03-05 12:39

jacobS og så er den potte ude .............forhåbentlig da !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 27-03-05 12:42

Ja det håber jeg sku også. Men tag jer i agt derude- Der er en der holder øje med om i gør det ordenligt. Og hvis det ikke passer ham så får i det også at vide!!! TAG JER I AGT

Og ja Arne det var et tip- Du kan jo lige skrive hvad du synes om det!! Men det behøver jeg vel ikke sige til dig, for det gør du jo alligevel.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-03-05 12:50

pas nu på jacobS - du glemte lidt , og . osv

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 27-03-05 12:52

Hehe..... Ja, men det behøver jeg ikke tænke over for der er altid nogle som fortæller mig det. Ikke Arne????!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-03-05 12:53

- skynder mig at gemme mig bag skærmen !!!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-03-05 13:07

Jacob - Jeg synes da at det et godt tip, du skulle bare have skrevet at man IKKE KAN redigere et tip der er blevet bedømt. En ganske rigtigt lille, men ret vigtig ting. Når man vil lære folk at bruge Kandu-systemet, skal man da gøre det ordentligt og ikke udelade små men vigtige oplysninger.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 14:37

At være sig selv kræver mod, for det hænder at vi tager fejl i vores vurderinger. Tør vi så stole på en andens vurdering eller acceptere at en anden har det på en anden måde?! - Og tør vi stole på at vi er elsket selvom vi ikke er perfekte?!

For mig er det fejlbarligheden som gør mennesker interessante. Jeg er selv fejlbarlig og det perfekte skræmmer mig (Aj, skræmmer mig ).

Det er indsigten i den andens fremmedhed og oplevelsen af et gensidigt ønske om at mødes, som gør bekentskaber til venskaber. .. Og sikkert meget mere, som jeg ikke lige har tid til at afdække nu.

JacobS --> Dit tip, var et rigtig godt tip, uanset hvad denne monsterarne har af rettelser til det..

Happy Sunday

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 15:35

I tråden http://www.kandu.dk/dk/spg/63457 demonstrerer monsteret sin viden om Kandu. I dette tilfælde kostede det en bruger 100 point, så han skal vist ikke udnævne sig selv til Kanduinstruktør.

Ans skerv:

Citat
arne.jakobsen
Hvis du selv havde oprettet et spørgsmål i denne kategori.
Bare et "spørgsmål" til et point.
Så kunne du der have forklaret kiki84 at hun skulle have stillet spørgsmålet i en anden kategori.
kiki84 ville så have haft mulighed for at slette dette spørgsmål.
Det er sådan de fleste brugere gør.

AJ svarer:
ans - Sorry. Det tænkte jeg ikke lige på

Imponerende at AJ tillader sig at belære andre, og er samtidig fyldt med løgn. Har i dag set i en anden tråd, at han netop fortæller en bruger, hvordan man sletter sit sp. Men havde han gjort det i den tråd, så ville han misse chancen for de 100 point

Du er ved at være rigtig godt og grundigt gennemskuet lillearne LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 15:36

Stavefejlen kan du lige rette arne LOOOL

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 27-03-05 15:39

Jeg tror ikke arne kommer her mere- hov sorry, arne. Man skal huske at skrive navne med STORT

Vi prøver lige igen: Jgg tror ikke Arne kommer her mere.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-03-05 16:02

I den tråd Klumme henviser til ender det jo med at spørgeren kiki84 skriver:
Citat
Fra : kiki84 Dato : 26-03-05 15:46

Tak for svaret arne.jakobsen. og din hjælp

med venlig hilsen kiki

Så på trods af Klumme og Creamygirl's forsøg på at miskreditere mig, valgte kiki84 altså alligevel at give mig point OG sige TAK for hjælpen.

Kan I lære noget af det?

Læren er: Prøv at hjælp lidt mere og brug lidt mindre tid på at overpisse andre.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 16:12

På sin vis har vaxen ret i din egen oprettede tråd Klumme.
Arneemnet er sq da kedeligt

Alligevel finder jeg nu 'arnetilstanden' en lille smule interessant.
Sjældent, eller rettere sagt ALDRIG er jeg stødt på så adfærdsvanskelig et menneske.
Jeg kan selvfølgelig ikke vide det med sikkerhed, men jeg er dog blevet mere og mere sikker på, at grunden til Arnes adfærd - må bunde i et dybt had til hans egen utilstækkelighed.

Han ønsker med al tydelighed, at fremstå som 'det perfekte menneske', men det kniber gevaldigt - og så er det jo rart, at der er andre, der heller ikke er perfekte (dårlige tippere - dårlige stavere - kanduer med én dårlig historik osv..), som man så lige kan give et spark.

Umiddelbart skulle man tro, at man har både mere liv og et bedre liv, hvis man ikke er bange for at tage de konflikter, man finder nødvendige.

Desværre tror jeg, at det i 'arnetilfældet' - kan være hamrende ligegyldigt. Han er ganske enkelt uimodtaglig. I hans verden findes der ikke en Arne, der er fejlbarlig!

Jeg er da selv forundret over hans måde, hvorpå han hele tiden retter andres stavefejl, og deres færden i diverse kategorier og emnegrupper - men at gøre ham bekendt med, at han ikke selv er perfekt i den retning - tror jeg lige så godt du kan opgive Klumme.

Men inderst inde forstår jeg godt, at du stædigt forsøger. Det kan sq da ikke passe, at manden ikke selv kan se, hvor ubehagelig og dobbeltmoralsk han er.
Det der klart pisser mig allermest af - er hans korreksen af stave/slåfejl, samt hans ihærdige pointjageri - og nedgørelse af andres historik.

Et typisk tegn på manglende selvfølelse. Han er nødt til at have en skala (historik) for at kunne måle sin egen duelighed.....Sørgeligt er det sq

Nu vil jeg på google. Det findes garanteret en diagnose for én sådan adfærd!!

AJ--> Sørgeligt at én mand på 50 år ikke er nået længere i sin udvikling. Måler du også din tissemand?! *G*

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 27-03-05 16:15

hehe.. Godt sagt Creamygirl. Er det med vilje du har dine stavefejl? hehe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 16:21

Nej da, er der stavefejl?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 17:29

Ja lille arne - Kiki fik ikke en fucking chance for at komme uden om din modbydelige adfærd. Du udnyttede hende groft for at snaske dig 100 point til - Hold kæft du er led.

Gud hvor har du ret Creamygirl, med hensyn til monsteret.