/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
gammel sang søges ( baby twist )
Fra : aZiX
Vist : 665 gange
140 point
Dato : 26-03-05 22:06

hej
Jeg leder efter en gammel sang fra buster larsen som hedder baby twist. Har fundet teksten men vil gerne have selve sangen. Den er fra mellem 1930 - 1990 skulle jeg mene.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 22:12

60 år er squ længe. Men søg på www.bib.dk under musiksøg så finder du den. Så kan du låne den.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-03-05 22:33

næ så gammel er den nu heller ikke

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 26-03-05 23:54

Han sang den sammen med sin datter Malene 1 Hit - vel nok fra engang i tresserne

Kommentar
Fra : amdam

Dato : 27-03-05 00:17

Sangen var et hit på Top 20 i 1963.

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 27-03-05 11:55

Den ligger på et album der hedder :Danske duetter og er melodi nr 5 - jeg har den , ved bare ikke hvordan jeg får den skibet til dig - m.v.h. - gamle61

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-03-05 12:35

gamle61 - du kan lægge musikken ind på din pc gemme filen og sende den til aZiX
kræver selvfølgelig der bliver smidt en adresse - måske en midlertidig og evt i profilen fra aZiX

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-03-05 12:57

ps - jeg vil da også gerne have den

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 29-03-05 23:13

miritdk - Jepser , kigger også om han snart tager sig sammen , har sendt dig en lille hilsen - hej

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 29-03-05 23:17

miritdk - beklager kom return

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 29-03-05 23:22

miritdk - aZiX - mulig forslag , gå ind på min profil og send jeres mail - og jeg vil returnere med baby-twist-tøsen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-03-05 01:07

- så ville det være helt fint hvis du selv lige gik ind i din profil og skrev din mail adresse - ellers kan vi jo ikke sende til dig - du kan jo fjerne den så snart du har hørt fra os

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 30-03-05 01:14

miritdk - har lige været oppe og se min profil og den er der godt nok med både adresse og e-mail - puds brillerne kære ven

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-05 07:58

Den mail-adresse du kan se kan KUN ses af dig selv. Skriv den nede i feltet nedenunder.

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 30-03-05 12:08

undskyld mange gange - vidste det ikke - gør det med det samme

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-03-05 14:38

haha ja det er ikke altid man lige kan gennemskue tingene - men mail er afsendt gamle61 - råb op hvis jeg ikke reagerer

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 03-04-05 16:39

til : gamle61 - mirítdk har nogle af jer msn messenger??
for så kan vi skrive sammen over det i stedet for.

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 03-04-05 16:44

nu har jeg skrevet min mail ved min profil så kan i jo kontakte mig....

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 140 point
Dato : 03-04-05 17:42

aZiX jeg bruger ikke msn messenger - gider ikke alt det L*** det sker lidt for ofte - men du kan kigge i profilen for ander kontaktmuligheder

ps.. fik du ikke baby twist ???????????? (gjorde jeg - lol)

Godkendelse af svar
Fra : aZiX

Dato : 04-04-05 07:44

Tak for svaret miritdk. det var nu ikke svaret i sig selv men efter som at det var dig jeg fik sangen af så er det dig der skal have pointene

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 10:25

øhhhh - tak - men det var jo gamle61 der formidlede den videre - så nu ved jeg ikke rigtigt - kan vel så dele med ham