/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad er et tip ??? LOOL
Fra : Klumme
Vist : 487 gange
1 point
Dato : 26-03-05 19:28

Nu når det er taget seriøst op af AJ ,hvad der må være i et tip, og måske mere interessant, hvad der IKKE må være i et tip i.flg. AJ, så kunne det være interessant at høre, hvad den dybere mening er med dette tip.

Forventer et bragende svar LOOOOL

http://www.kandu.dk/dk/tip/8886

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 19:44

Gentager lige :

Tjaeh.. mange giver MINE tip langt under lavmålet

Nu vil jeg altså ikke hænge nogen ud, men dette tip er sgu for sært : http://kandu.dk/dk/tip/8230

Jeg har stadig ikke forstået 'fidusen', men det er stærkt underholdende hjerne-gymnastik !

Jeg vil mene; lad tipperne tippe. Det gør jeg selv. ...skriver dem altså

..og så er det én af de få gange man kan tillade at nedsætte sig som 'dommer' over andre brugere, her på det åbne board Kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 19:52

Det er sgu da et KANON tip - LOOOOL

Men humlen ved det hele er, at det er AJ der afstikker rammerne for hvad der er god latin, såvel i tips som Kandu i øvrigt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 19:59

For hvem ? ...for AJ ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 20:00

Det tip har jeg set før Molo. Jeg bliver altså i godt humør, når jeg læser det
Ang. Aj - ejjj, jeg orker det simpelthen ikke. Håber bare, at det er en særdeles sjælden sygdom han lider af

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 26-03-05 20:01

INGEN uden "tipperen" selv, kan jo i princippet bestemme, hvad der skal stå i et tip. At Arne så tit brokker sig over tip i et tip, må jo stå for hans egen regning. Molo, jeg forstår ikke, du ikke forstår tippet!!!

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 20:21

Så hjælp ham dog jerndame.. han er jo ik så klog

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 20:24

AJ hmmmmm. Hvis han donerer sit korpus til videnskaben, så blir der jubel og arbejde til mange forskere flere år, og han er jo i sprit, så det skal de ikke engang tænke på.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 20:27

Tja, jeg er ikke sikker, men disse kuverter med små lapper i - er det dem (kuverterne) lykkebo bruger som mapper, eller sætter hun kuverterne ind i rigtige mapper - og i givet fald, til hvad nytte. Jeg er lost, men det er sq et morsomt tip - og dem skal der altså også være plads til.
Har man ingen humor, så bliver livet surt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 20:29

Så er poker Hansen på banen igen *G*

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 26-03-05 20:32

Hmm, klumme, han er klogere end så mange andre, hvis det er Molo, du mener.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 20:59

Det er korrekt, at Molo er klogere end de fleste. Det må være alle de FF'ere han drikker. Man bliver jo ret så klog af alkohol!

"Hvassså"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-03-05 22:15

Citat
Tip bør være til tip og ikke til udbredelse af holdninger og meninger.

Og det var så AJ's holdning og mening..........................i et tip

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 22:21

Jamen hjælp ham nu med det komfelut problem LOOL

Creamygirl. Kig her:

http://www.infocast.dk/bt/mediamaker.php?id=842&category=184

Nu kører Kandu i weekend tempo LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 22:25

Du er ellers skarp, hva Dova?!
Synd at AJ er så snæversynet!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 22:27

For helvede Klumme!
Du finder da også de mest rådne ting

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 26-03-05 22:29

OK, Klumme. Så gør vi dig glad.

Molo: tippet sagde, at alle de små sedler man går og skriver for at huske ting, de skal kommes i brugte konvolutter, hvorpå man skriver, hvilke sedler, der er i dem.

Det er, så det bliver ekstra besværligt at finde dem frem igen. På den anden side, så æder hunden, katten, papegøjen eller parakitten dem ikke sådan lige. Men hvis du har en ged, så er det værre. Den æder alt. Også en pakke tobak - og så uden at blive syg. Og selv om du tager geden til dyrlægen, og han/hun giver den brækmiddel, så brækker den sig ikke. Og når du så kører geden hjem igen, så æder den også alle de aviser du har bredt ud, for at den ikke skal svine bilen for meget.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 22:32

Ahhhh Ved du hvad Creamygirl.

Jeg har lært noget af dig og min jyske veninde. Hun er utrolig lattermild, og det samme fornemmer jeg at du er, og det smitter altså. Da jeg opdagede hvor rart det er at grine godt og grundigt igennem, har jeg gjort det næsten hver dag og er allerede blevet meget sundere - Så tak for det LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 22:33

Jamen Jette. Jeg har godt nok svært ved at få øje på systemet i Lykkebos tip*G*
Hvis det er, som du siger, så betyder det vel, at der skal ligge én lap i hver kuvert.
Det kan ski da godt gå hen og blive til mange kuverter så

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 22:34

Aha... Det var en rigtig aha oplevelse jerndame. Nu forstår Molo det sikkert LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 22:34

Selv tak Klumme

Jeg griner da også af dig, næsten hver dag

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 26-03-05 22:36

Hej Creamy. Jeg tror godt, der må komme flere sedler i hver konvolut. Bare de handler om samme emne.
Men man skulle vel kunne klare den med 10-15 konvolutter. LLLLOOOOLLLLLL.
Jeg nøjes nu med at skrive det hele på en seddel og så skrive det mest vigtige i mobilens kalender.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 22:36

Be my guest..... meeeeeennnnnn kig lige her http://www.bt.dk/kunforkvinder/artikel:aid=349650/

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 26-03-05 22:40

Ja, jeg tror helt sikkert, at Molo forstår det nu.

Og et godt grin kan hjælpe på meget.

Hilsen Jette

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 1 point
Dato : 26-03-05 22:40

Jeg véd en masse Klumme, men jeg forstår ik' en skid

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 22:43

creamygirl -> Det er forresten lang tid siden du har fået :

Et Kys : http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

..og en Krammer : http://www.nataliedee.com/painting-hug.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 22:43

Pssst Molo. Lad det blive mellem os.. Jeg fatter nul og nada LOOL men jeg tar lige en aftengriner.... LOOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 22:44

Hej Jette. Ja, jeg er altså ikke overbevist om nemheden ved dette tip

Hej Klumme. Nu ved jeg, hvorfor mange mænd tænder af overfor mig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 22:46

Tak Molo. Du er sød Du får da en <<<krammer>>> retur.
Klumme din nød. Molo er sq da min cyberkæreste

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 22:46

LOOOOOOOOL I guder jeg kan se og høre det for mig LOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 22:47

Når han altså lige føler for det *G*

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 26-03-05 22:48

Hej Creamy. Jeg har heller aldrig sagt, det var nemmere. Tværtimod. Det svarer lidt til, at molboerne med storken.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 22:49

Ja ja creamygirl - hvorfor siger du det - det ved jeg da godt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 22:55

hehe, glem det Klumme (ved godt det er svært ), men jeg tog fejl af hvilket indlæg af Molos du referede til, da du skrev:

Citat
Pssst Molo. Lad det blive mellem os.. Jeg fatter nul og nada LOOL men jeg tar lige en aftengriner.... LOOOOOL

Jeg er en knold, spørg bare AJ *G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 23:01

Du er en knold sir du.... hmmm og jeg har været på knolden i dag LOOOL

Det er bare ok Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 23:04

Hmm

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 23:42

Jeg er ellers ikke narkoselæge LOOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 00:11

Meaning?! *G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 00:12

Et yngre par finder sammen en lørdag aften, og senere på natten følges de sammen hjem. Da de er færdige med at elske sammen siger manden: Nååh! Du er nok pædagog....

Hvortil hun udbryder: Jammen dog, hvordan kunne du gætte det?...

Hvortil han svarer: Det er da ligetil, du har lilla ble på hovedet og røde sokker...

Lidt lettere fornærmet udbryder hun: Jeg kan da også gætte hvad du laver...

Hvortil han svarer: Det tror jeg ikke på...

Jo! Udbryder hun, du er narkoselæge...

Det var pokkers svarer manden det er rigtigt. Hvordan kunne du gætte det?...

Jo! Jeg mærkede slet ingenting, svarer hun tilbage...

Kilde: CLAN http://www.kandu.dk/dk/spg/60941

LOOOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 00:14

Nå kære Creamygirl. Godnat herfra - Tak for i dag - The pose kalder. Skal lige ha mig en aftengriner, inden jeg skal sove.

The pose er ikke Thepose, men køjen LOOOL
CU

Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 00:18

Kanon vits *G* Thepose....din knold!!

Sov dejligt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 00:20

Tak i lige måde, når du når så vidt

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 27-03-05 09:09

Hvordan kan et tip undgå at være et udtryk for holdninger og meninger??

Sandheden er vel stadig subjektiv

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-05 10:47

Nåeh...Backtee, jeg skriver nu ind imellem tip uden holdninger og meninger, men næppe helt uden mening

F.eks. : http://www.kandu.dk/dk/tip/10677

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 27-03-05 11:15

molokyle

Det må jo være din mening/holdning, at andre end dig selv kan have nytte af den viden du så villigt og hjælpsomt øser ud af, ellers brugte du næppe tid på at skrive det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-05 11:34

Backtee -> [hør] ALT hvad jeg skriver her på sitet, er for at henlede opmærksomheden på mig selv. Om andre så kan bruge mit ævl til noget som helst fornuftigt ? ...er af sekundær betydning !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 23:24

God nat Creamygirl, og tak fordi du "passer på mig" *SS*

Også godnat til dig Molo... køjen drager LOOL

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 14-04-05 09:26

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-05 22:09

..og takker for påængød

</MOLOKYLE>