/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
PROGRAM TIL FORSIDE?
Fra : Annehvid
Vist : 412 gange
50 point
Dato : 26-03-05 17:50

Jeg søger efter et program til at lave bagrund og templates... et nemt og brugervenligt program

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 18:10
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 18:15

Normalt koder jeg en ; default.html fil i Notesblok (notepad.exe) med tilhørende *.js og *.css filer (..ligeledes skrevet i Notesblok) der tilsammen udgør det grundlæggende design af siden. Denne 'template' tilpasser jeg så det aktuelle indhold på siderne. Derved får alle sider et nogenlunde ens udseende og samme funktionalitet.

En anbefalelsesværdig side om Webdesign på Dansk : http://webdesign101.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-03-05 20:00

hej Annehvid,
jeg vil varmt anbefale paintshop pro - men du skriver jo ikke om du vil have et gratisprogram eller et som her noget dyrt der bare kan næsten alt - NÆSTEN !!!!!

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 26-03-05 20:07

mirit jeg har psp men kan ikke finde ud af det :(
Til molokyle tak for dit svar ... måske vil jeg bruge det hvis ikke jeg får et bedre udvalg

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 26-03-05 22:06

Anne - når du har det så bare prøv dig frem - der er muligheder i hjælpemenuen - og du kan med held finde en masse på nettet hvor der ydes direkte hjælp.
dansk vejledning - bare en af dem finder du her:
http://www.pspgrafik.dk/
du kan med held søge på danske sider med psp og finde steder hvor du kan få hjælp alt efter hvor meget eller lidt du vil
Der er flere her der også bruger psp og gerne hjælper når de opdager et spørgsmål
klik dig ind her: http://www.sitecenter.dk/annie/minepspvennershjemmesider/
der er link til flere steder du kan få hjælp.
Hvilken version bruger du af paintshop ????????????????
indtil videre

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 26-03-05 23:30

psp 9 ... jeg kigger lige på siderne nu

Godkendelse af svar
Fra : Annehvid

Dato : 27-03-05 00:01

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-03-05 03:06

glad for at kunne hjælpe og håber du får noget ud af det