/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sagaen om det forsvundne floppydrev
Fra : ezolu
Vist : 584 gange
30 point
Dato : 01-07-01 01:28

Hejsa
Nu skal i høre noget mystisk... Jeg havde problemer med at få programmet CDEX (til at rippe mp3) til at virke. Oprettede et spørgsmål her på kandu.dk - downloade et par ASPI drivere og alt var i skønneste orden - troede jeg!
Nu virker mit floppydrev ikke længere!!!
I bios står den ok, giver ingen fejlmeldinger under opstart, men når jeg vil se indhold a drev a i stifinder/denne computer i W2K bliver den ved at fortælle mig at jeg skal sætte en diskette i drevet, hvilket jeg naturligvis har gjort. Nogen der har gode forslag?
Mvh og på forhånd tak
Lars

Kommentar
Fra : bjef

Dato : 01-07-01 01:38

Hej Ezolu

Det lyder dybt underligt, det lyder som om der er byttet rundt på dine driver, Janus141 har skrevet et tip om hvordan du ændre drevbogstaver, jeg ved ikke om det har noget som helst med det at gøre med prøv det :

http://www.kandu.dk/dk/tip/523

Bjef

Kommentar
Fra : AI_PC_SUPPORT

Dato : 02-07-01 09:44

Hej Lars.
Prøv at gå ind i maskinen, altså åbne kabbinettet og se om kablerne sidder korrekt! Det er en ting jeg før har oplevet hos kunder...

MVH
jesper Larsen
www.ai-support.subnet.dk - professionel support af din pc'er

Kommentar
Fra : ezolu

Dato : 02-07-01 09:45

Hejsa

Jeg har skiftet floppyen ud med mit gamle drev og nu virker det... Det gamle virker ikke længere...

Accepteret svar
Fra : madmikk

Modtaget 30 point
Dato : 02-07-01 22:18

så er den vist afklaret..godt for dig *S*