/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
bagskjold og baglygte til suzuki ap50
Fra : PalleHansen77
Vist : 472 gange
140 point
Dato : 26-03-05 16:14

Hej, jeg har lige købt en billig suzuki ap50 address. Grunden til jeg fik den så billigt var at den var lidt slidt i det, og bagskjoldet og baglygterne var ødelagt. Mit spørgsmål er nu, hvor kan man finde disse reservedele? Og hvad vil de ligge i prismæssigt. Evt. vil jeg være interesseret i internetsider som har nogle til salg, eller privatpersoner som har dem liggende.

På forhånd tak.
Palle.H.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 26-03-05 17:23

Hej, navnebror, baglygten kan din forhandler skaffe hjem her:
http://www.scootershop.dk/product.asp?product=9369&page=1
Bagskjoldet bliver han også nødt til at skaffe til dig.
For Thansen har jo desværre ikke lige det.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : PalleHansen77

Dato : 28-03-05 19:38

Hej Palle

Jeg tror man skal have et "B2B-login" til scootershop.dk og se prisen/bestille. Hvordan får jeg fat i et sådan login?

På forhånd tak.
Palle.H.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-03-05 21:46

Jeg ved det ikke, måske er det kun forhandlere der kan handle med dem, men du kan jo ringe til dem, hvis der er telef. nr.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : PalleHansen77

Dato : 31-03-05 18:05

Mangler stadig en forhandler, eller et B2B login ;-(

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 31-03-05 18:19

Som du kan se i 4.de linie, skal du logge ind der, da du ikke kan få password.:
http://www.scootershop.dk/default.asp#
Så kommer du til denne:
http://www.intern.scootershop.dk/
Og så kan du få din baglygte til 498kr.
Men det kan forhandleren sikkert også skaffe den til + bagskjoldet
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : PalleHansen77

Dato : 03-04-05 21:57

Hej tak for det interne link, det er dog kun glasset jeg mente. Ikke hele lygten

Mangler stadig skjoldet

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-04-05 22:05

Jeg er bange for at det kun skaffes gennem forhandler, prøv at spørg ham om prisen.
VH Palle Hansen