/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Pocket bike - bedøm denne bike
Fra : madssen
Vist : 901 gange
100 point
Dato : 26-03-05 12:46

Jeg overvejer at købe en pocket bike. Jeg vil ikke skrive hvad den koster endnu, for jeg vil ikke påvirke Jeres bedømmelser i nogen retning. Her er specifikationerne:

Engine: 49cc, 2-stroke, Air Filter Air Cooled
Max Speed: 60km/h
Cooling System: Wind Cooling
Tank Capacity: 2l
Brake System: Front and Rear Disc
Brake: Washer Machine
Brake Handelbar: All Aluminium
Muffler: Chrome
Fairing: ABS

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 26-03-05 12:54

meget god maskine, har selv en pocketbike, og den der er bestemt ikke ringe. og da den har 2L i tanken er det bestemt en fordel, så hvis det var mig, kunne jeg godt finde på at købe den!!

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 26-03-05 12:56

et par sider du kan se pocketbikes på, er:

www.pocketbikeren.dk
www.minibike.dk
www.importpriser.dk (er meget billige, og det er kvalitets maskiner)

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 26-03-05 13:00

hvad skal du give for den??? jeg vil gætte på 2300-3200 kr, hvis det altså er ny..!! :)

Kommentar
Fra : madssen

Dato : 26-03-05 13:05

Jeg vil ikke sige det endnu, først når jeg har hørt nogle forslag. Hvis jeg fortæller prisen, påvirker jeg jo mit panel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 13:22

Bortset fra det er en forslugen og forurenene 2 takter, så lyder det da som et herligt stykke mekanik

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dinmc

Dato : 26-03-05 13:25

Hej,

Min eneste kommentar til pocket-bikes er blot at de absolut ikke bør bruges til børn!! Hvis det en børn der skal ud og køre, så køb en lille crosser istedet. Den er noget dyere men kan også bruges til meget mere.

MVH
Lars

Kommentar
Fra : madssen

Dato : 26-03-05 13:51

Hej MOLOKYLE Hvad ville være et bedre alternativ til "en forslugen og forurenene 2 takter"? (Ved ikke så meget om sådan nogle ting)

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 26-03-05 13:55

ja man må sige den sluger lidt benzin sådan en, men jeg har en, og har på intet tidspunkt fortrudt jeg har købt den. Men som dinmc siger, så er den ikke for børn, og derved vil jeg nok siger man skal være 13-14 måske end da ældre for at køre på den, og du skal huske at man kun må bruge sådan en på lukkede baner, eller privat. ;)

Kommentar
Fra : madssen

Dato : 26-03-05 13:58

Det ved jeg, men... HVAD SYNES I OM DEN?

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 26-03-05 14:07

At du sagtens kan købe den, hvis prisen er iorden..!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 14:14

Årh... da findes da indtil flere af disse små mesterværker i 4 takts udgave : http://www.buyscooteronline.com/pocketbikes.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : christofferd

Dato : 27-03-05 12:07

Hvad skal man være opmærksom på inden man køber sådan en pocket bike? Hvilke tal/specifikationer er vigtige?

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 27-03-05 13:13

hvor meget vægt den kan bære. at der kan være rimelig med benz i tanken. og benzin blandingen, om det skal være 25:1 eller 50:1. og så selvfølgelig er prisen en hovedfaktor

Kommentar
Fra : christofferd

Dato : 27-03-05 19:18

Den kan bære op til 110 kg. Er det OK?

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 27-03-05 20:38

ja det er helt fint..!! min kan vidst også bære så meget..!!

Kommentar
Fra : christofferd

Dato : 28-03-05 12:57

Hvad er forresten bedst mht. benzinblanding? 25:1 eller 50:1

Kommentar
Fra : christofferd

Dato : 28-03-05 12:57

Hvad er bedst mht. benzinblanding? 25:1 eller 50:1

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 28-03-05 18:42

det er hvor meget olie du skal have i benzinen. 25:1 = 4% 50:1 = 2% så motoren bliver smurt

Kommentar
Fra : christofferd

Dato : 29-03-05 09:43

Er der en af blandingsforholdende der er bedre end den anden?

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 29-03-05 14:05

nej, du skal bare være opmærksom på hvordan benzinen skal blandes