/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Westie
Fra : kiki84
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 26-03-05 10:24

Hej

Jeg har den søde lille west higland terrier, og som mange andre små hunde gør han også, men er der ikke noget man kan gøre ved det, har hørt at det er en forsvars mekanisme de har, men alligevel?

på for hånd tak

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 10:26

kiki84 - Hvis jeg var dig ville jeg stille dette spørgsmål i kategorien Hunde. Så er det de rigtige mennesker der svarer på det. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : kiki84

Dato : 26-03-05 10:27

okay tak, er rimlig ny herinde, så har ikke lige helt fat i hvordan man gør hvad... :)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 10:37

I den blå menu ude til venstre når du står i seneste 25 kan du gå ind i Vis alle Kategorier og få et overblik over hvilke kategorier der findes, så vælger du den hvor dit spørgsmål passer bedst, og så får du mulighed for at stille spørgsmål eller evt. skrive tip. Jeg kan se at du allerede har stillet spørgsmålet i den rigtige kategori. Men de 100 point i dette spørgsmål blev tabt for dig da jeg svarede. For at de ikke skal være helt spildt synes jeg at du skal bruge denne tråd til at stille yderligere spørgsmål vedr. brugen af Kandu-systemet. Hilsen Arne

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 110 point
Dato : 26-03-05 11:06

Se bare Kiki hvor hurtigt der kom nogle gode svar da du oprettede dit spørgsmål i den rigtige kategori. Jeg synes nu du skal lade spørgsmålet stå åben lidt endnu, der kan jo være nogen der ikke har set det endnu. Vent et par dage og luk så spørgsmålet.

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 12:22

Kære kiki84.

Da du er ny herinde, skal du osse vide, at der er en enkelt bruger på Kandu, der konstant går ind i spørgsmål og belærer nye brugere om hvordan de skal gebærde sig. Specielt gør vedkommende meget ud af, at forklare hvordan man lukker sine spørgsmål og hvem der skal have point.

Meget ofte scorer vedkommende selv disse point, og synes derefter at han er åhhh så dygtig. Det er en kvalmende oplevelse hvergang, men desværre bliver det nok ikke anderledes.

Du skal samtidig vide, at du ikke nødvendigvis SKAL lukke et spørgsmål. Hvis du ikke synes du får lige det svar du ønsker, så kan du bare lade stå åbent i al evighed.

Klumme der har kvalme

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-03-05 12:30

arne.jakobsen

Hvis du selv havde oprettet et spørgsmål i denne kategori.

Bare et "spørgsmål" til et point.

Så kunne du der have forklaret kiki84 at hun skulle have stillet spørgsmålet i en anden kategori.

kiki84 ville så have haft mulighed for at slette dette spørgsmål.

Det er sådan de fleste brugere gør.

Men der er jo altid undtagelser, der bekræfter reglen

Citat
Men de 100 point i dette spørgsmål blev tabt for dig da jeg svarede. For at de ikke skal være helt spildt synes jeg at du skal bruge denne tråd til at stille yderligere spørgsmål vedr. brugen af Kandu-systemet. Hilsen Arne

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 12:31

Kiki - Grunden til at jeg fortæller hvordan man lukker et spørgsmål er: 1.: Kandu har ikke nogen side hvor de fortæller om dette. 2.: Der er mange nye brugere der har brugt point på at spørge hvordan man lukker et spørgsmål. 3.: Mange af de nye brugere jeg har givet rådet om lukning af spørgsmål, har været taknemmelige. At Klumme har kvalme er ikke noget nyt. Og se nu bare: Hans kommentar i denne tråd er heller ikke til nogen hjælp, hverken for dig eller andre.
Så skide være med hans kommentar. Han er bare altid på tværs og bruger det meste af sin tid på at skælde ud. Sådan er der desværre også nogen der er. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 12:33

Ans.. Drømmer du??? LOOL

Så havde "den" jo bevidst misset sin chance for igen igen at rage 100 åhhhhvorerjegdygtigpoint til sig

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 12:33

ans - Sorry. Det tænkte jeg ikke lige på.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 12:38

Kære kiki84

En sag har jo som regel 2 sider. Min kvalme skyldes udelukkende denne ved første øjekast åhh så rare og venlige AJ. Han det er den mest nedrige, usympatiske bruger du vil støde på i dette forum, som konsekvent kaster sig ræbende over nye brugere, inden de lærer ham at kende.

Som du ser Ans skrive, så kunne han med sin store erfaring sagtens ha' hjulpet dig uden at det skulle koste dig 100 point, men så havde det pointsyge skvadderhoved fraskrevet sig muligheden for at tilsnaske sig de 100 point du har sat på dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 12:40

Nåhh hej det gjorde du vel ikke lillearne ...LOOOL Det er ikke for sjovs skyld og tilfældigt, at du forlængst er diagnosticeret som patologisk løgnhals.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 12:47

Og lige til lillearne. Du skriver at mine kommentarer i denne tråd er heller ikke til nogen hjælp, hverken for kiki84 eller andre.

Jooo det er de lillearne. Såvel som dine svar ikke har en skid med kikis sp. at gøre men umiddelbart ser ud som en hjælp til kiki, er mine indlæg det samme. Jeg advarer hende mod din infame adfærd, som vi på Kandu har set utallige gange, og er ved at brække os over. Jeg tør godt skrive os, da jeg adskillige gange har set, at mange brugere har samme holdning som jeg har.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 13:04

Kiki - Bedøm selv Klummes psykiske formåen. Han er jo helt tydeligt syg i hovedet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 13:29

Kiki - Som Klumme siger SKAL du ikke lukke dit spørgsmål. Men hvis du gør det, kan du få op til 50% af dine point tilbage.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-03-05 13:31

Kiki - du har allerede mødt to slagsbrødre her på Kandu.................det er en forsvindende lille del af de mennesker du ellers vil "møde" her på dette forum.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-03-05 14:26

Tjah nogle belærer nye brugere, andre belærer gamle brugere! Uanset indgangsvinklen er det bare med til at give fnidderfnadder! Men velkommen til Kiki

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 15:15

emesen - Du ta'r fejl. Kiki har kun mødt én slagsbror, nemlig Klumme. Han er den eneste der vil skændes og slås. Det er så til gengæld også det eneste han vil og kan.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 15:20

Min første kommentar til Kiki i denne tråd gav jo bonus! Hun åbnede samme spørgsmål i den rigtige kategori, og fik lynhurtigt svar på sit spørgsmål. Hvad pokker er der galt? Ja, som ans skrev KUNNE jeg have gjort det anderledes. Men resten af tråden er da bare bøvl og ballade, startet ENDNU engang af KL....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-03-05 15:27

Du kunne jo evt have ventet og set om der kom kommentarer Arne! Mange herinde kigger jo alle spørgsmål inden for Sidste 25 igennem, så det er ikke unormalt at der kommer relevante kommentarer til et fejlplaceret spørgsmål!

Kommentar
Fra : kiki84

Dato : 26-03-05 15:35

hrm.... okay, mange tak drenge (alle sammen) for de gode råd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 15:40

Ja men så luk spørgsmålet Kiki.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 15:43

Det er jo kun dig der bestemmer HVEM der skal have dine 100 point. Men hvis du ikke lukker spørgsmålet får du heller aldrig returpoint.

Godkendelse af svar
Fra : kiki84

Dato : 26-03-05 15:46

Tak for svaret arne.jakobsen. og din hjælp

med venlig hilsen kiki

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 15:53

Tak skal du have Kiki, og som andre også har sagt: Velkommen til

Kom bare igen, vi er mange der står klar til at hjælpe når du har spørgsmål. Kærlig hilsen Arne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 16:43

Tja, så fik vores allesammens 'politibetjent' AJ endnu et besvaret spørgsmål til hans imponerende historik.

Bare synd at han igen igen måtte tigge sig til det *G*

Citat
Kom bare igen, vi er mange der står klar til at hjælpe når du har spørgsmål. Kærlig hilsen Arne

Se det lyder jo som fornuftig tale!
Men kiki, du skal være helt på det rene med, at selvsamme 'venlige' profil næste gang måske sviner dig til på det groveste.

Skal vi vædde på, at han efter dette indlæg kommenterer min manglende evne til at besvare spørgsmål?! *G* - er vi rigtige heldige kan det endda være, at han finder mine stave/slåfejl og måske ligefrem kalder mig for et af nedenstående gloser.

Arnes foretrukne tiltaleformer.
Citat
Dumme lille lort. D
Dum i roen.
Sørgelige skiderik.
Torskedumme.
Spytslikker.
Krampeonanist.
Snotterøve.
Dum som en ladeport.
Narrehat.
Pointluder.
Syge lille skiderik.
Psykopat.
Sørgelige lille stodder.
Kerneidiot.
Hallo åndssvage.
Fissehøg.
Vatpik.
Piss on You forbandede halvhjerne.
Har du ikke fået fisse for nyligt?
lille liderlig hanhund.

Jo jo, AJ er en flinker fyr (når han selv skal sige det, og når der er point i sigte), men nu er du advaret Kiki.
Bliv ikke overrasket, hvis dette skulle ændre sig. Hvis du om tre måneder ikke har en historik, der passer til hans normer og regler, så vær forberedt på en spand lort

Han er for at sige det mildt - ganske hensynsløs og total utilregnelig.

Fnidder?! JA sq

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 17:00

>Kiki

Se det var jo et kanon godt råd du fik af AJ.
Allerede nu har du nemlig opnået 10 returpoint (fra mig)

Synes blot jeg lige ville give dig et link, der fortæller den skinbarlige sandhed om AJ. Han har jo tydelig besvær med begrebet selverkendelse

http://www.kandu.dk/dk/spg/57924

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 17:01

Hans popularitet kan ligge et meget lille sted!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-03-05 17:02

Citat
arne.jakobsen Dato : 26-03-05 15:40

Ja men så luk spørgsmålet Kiki. :-))

Citat
arne.jakobsen Dato : 26-03-05 15:43

Det er jo kun dig der bestemmer HVEM der skal have dine 100 point. Men hvis du ikke lukker spørgsmålet får du heller aldrig returpoint.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 17:06

LOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-03-05 17:13

Så har kiki tjent 20 point

kiki84 god påske.