/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
til kandu.dk
Fra : zonker
Vist : 310 gange
200 point
Dato : 12-09-02 22:44

Jeg har tidligere sikkert været en smule for grov, med nogle af mine indlæg.

Det har man taget konsekvensen af på kandu.dk og fjernet dem.
Og efter tålmodigt at have ventet på, at høre nyt fra dem og mailet for at få mere at vide, kommer der endelig et indlæg fra dem, efter at de ikke fandt mine indlæg passende. Her skrives om betingelserner for at bruge kandu.dk og selve sagsforløbet, til sidst slutter man indlægget med :

---------------------------------
Frem over hvis du har et problem med vores måde at styre kandu.dk, så bedes du skrive det i en e-mail, og lade være med at skrive den slags her på sittet for det gavner ingen.
---------------------------------

Hvordan kan man skrive til jer på mail, når nogle af de mails som man sender til jer ikke bliver besvaret ??

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 13-09-02 09:21

Åh kære Brian

Undskyld jeg har trådt dig over tæerne, det skal aldrig ske igen. Kan du tilgive mig din underdanige tjener.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 13-09-02 13:30

Hej
Ååhh jeg så lige at det var fra Zonker, så jeg skrider igen.

Catbody

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 16-09-02 11:32

jeps...også mig

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 16-09-02 12:05

jeg kom lige til at tænke på hvor ensomt det må være for dig zonker....derfor skal du have et 5-stjernet tip af mig.
Hvis du henvender dig til kandu.dk¨på en almindelig måde, og med et problem/spørgsmål som på en eller anden måde har relevans til dette site, så er jeg overbevist om at du vil modtage et svar....
Det kan måske også være at du slet ikke KAN tages alvorlig mere...ihvertfald ikke fra min side, meeeen kandu.dk bør (måske) tage din henvendelse på en proffesionel måde (som de gør overfor A-L-L-E andre)

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 18-09-02 21:40

Hvordan i alverden kan jeg være ensom, når du tiltrækkes som børn til en slikbutik, bare du ser mit navn i et indlæg ?
Kan du se hvem spørgsmålet er til, der står "til kandu" ??
Hvorfor i alverden bruger du så energi på at kommentere det når du ikke er impliceret ??
e.p. den dag du kan tages seriøst vil du modtage de gyldne palmer herfra, ikke før.

Godkendelse af svar
Fra : zonker

Dato : 22-09-02 08:36

Tak for svaret .

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-09-02 11:12

Hej
Jeg har lige fået en email om at dette spørgsmål er lukket
kommentar accepteret som svar
så er det lige jeg spørger hvilken kommentar er accepteret?
da jeg ikke kan se det ovenfor- og Zonker skriver tak for svaret
Brian