/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
find en sang
Fra : Trine80
Vist : 453 gange
10 point
Dato : 26-03-05 00:14

Skulle spørger efter denne sang fra en anden, så det her er alt hvad jeg har af info

Sangen bliver formodentlig sunget af en kvinde i ret høj tempo, måske lidt "80'er" agtigt. Det kan jeg huske fra sangen kunne være et omkvæd, som kunne lyde i reting af "stuck on you".

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 26-03-05 00:45

desværre en meget bred beskrivelse... kan du ikke sige noget om hvilken genre det var? pop, heavy-metal, etc

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 26-03-05 00:49

detsvære

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 20 point
Dato : 26-03-05 01:58

Det kunne være Lionel Richies sang med titlen "Stuck on you", som gengivet her:

http://users.cis.net/sammy/stuckonu.htm

Selvom det så ikke er en kvinde...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Dianalund

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 26-03-05 02:09

tak, prøver jeg
Andre er velkomen til at komme med svar også

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 26-03-05 07:58

Det kunne være Cher fra filmen "stuck on you".

Kommentar
Fra : ikazoo

Dato : 26-03-05 08:28

Hej.

Det er helt sikkert, Atacie Orrico med Stuck on you. Den lever helt op til beskrivelsen

Kommentar
Fra : ikazoo

Dato : 26-03-05 08:29

Ups, jeg mener selvfølgelig Stacie Orrico, undskyld

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-03-05 09:58

trine prøv at søge med de ord så skal du se hvor mange muligheder der er

Kommentar
Fra : 0alfen0

Dato : 26-03-05 12:58

jeg har sangen med Stacie Orrico og Lionel Richie på min Computer, så hvis du har man så kan jeg jo sende dem til dig, sa kan du jo høre om det er en af dem... :P

Godkendelse af svar
Fra : Trine80

Dato : 27-03-05 18:25

Tak for svaret h_blunck.