/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
simlås på t65 fra wanna-save???
Fra : brain_ta
Vist : 627 gange
20 point
Dato : 12-09-02 22:29

Jeg har for nylig bestilt en Ericsson T65 fra wanna-save.dk til den helt idiotiske bundpris af 99kr.
Nu har jeg læst nogle steder herinde(kandu.dk) at den faktisk slet ikke er simlåst til Telia hvis bare man sættter sit eget simkort i først.
Er der nogen som har nogen form for erfaring med dette?
Mit nuværende selskab er Telmore, som jeg agter at fortsætte med!

Mvh
Brain The Almighty

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-09-02 23:00

brain_ta skrev:

>Nu har jeg læst nogle steder herinde(kandu.dk) at den faktisk slet ikke
>er simlåst til Telia hvis bare man sættter sit eget simkort i først.
>Er der nogen som har nogen form for erfaring med dette?

Ja - de erfaringer jeg har siger, at telefonen er låst til Telia.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock
** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-09-02 07:38

Her også købt en T65 fra wanna-save, den er nu unlock og jeg bruger nu mit
TDM kort uden problemer, det var www.unlockzonen.dk der klaret det uden
problemer.

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:ne32ou8s06m80g3i7ok4nr5kcqjt2ts70c@news.tele.dk...
> brain_ta skrev:
>
> >Nu har jeg læst nogle steder herinde(kandu.dk) at den faktisk slet ikke
> >er simlåst til Telia hvis bare man sættter sit eget simkort i først.
> >Er der nogen som har nogen form for erfaring med dette?
>
> Ja - de erfaringer jeg har siger, at telefonen er låst til Telia.
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard
>
> --
> http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock
> ** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **
>
> Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-09-02 08:37

"brain_ta" <brain_ta.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:9G6g9.71823$ww6.5032341@news010.worldonline.dk...
> Jeg har for nylig bestilt en Ericsson T65 fra wanna-save.dk til den
helt
> idiotiske bundpris af 99kr.
> Nu har jeg læst nogle steder herinde(kandu.dk) at den faktisk slet
ikke
> er simlåst til Telia hvis bare man sættter sit eget simkort i først.
> Er der nogen som har nogen form for erfaring med dette?
> Mit nuværende selskab er Telmore, som jeg agter at fortsætte med!

Jeg har lige fået min ind ad døren... Jeg startede med at sætte mit nye
simkort i (telia). Søgte så lidt på nettet ang. unlock, og fandt ud af
det var en større historie. Øv, tænkte jeg, mens jeg satte mit
telmore-kort i, som uden problemer startede op! Så jeg kan i hvert fald
sige at min ikke var låst til telmore. Om den virker med andre selskaber
ved jeg ikke, men er egentlig også ligeglad.

Det er forøvrigt kun 1½ uge siden jeg bestilte den, så denne gang har de
oppet sig hos wannasave.

- Martin

>
> Mvh
> Brain The Almighty
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-09-02 15:21

Har lige modtaget min T65 fra wannasave og jeg satte mit telmore kort i som
det første og det virkede, så den er ikke simlåst til telia.

Pissegodt hæ,,hæ,,hæ

Arne

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
news:als4is$ta0$1@news.cybercity.dk...
> "brain_ta" <brain_ta.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:9G6g9.71823$ww6.5032341@news010.worldonline.dk...
> > Jeg har for nylig bestilt en Ericsson T65 fra wanna-save.dk til den
> helt
> > idiotiske bundpris af 99kr.
> > Nu har jeg læst nogle steder herinde(kandu.dk) at den faktisk slet
> ikke
> > er simlåst til Telia hvis bare man sættter sit eget simkort i først.
> > Er der nogen som har nogen form for erfaring med dette?
> > Mit nuværende selskab er Telmore, som jeg agter at fortsætte med!
>
> Jeg har lige fået min ind ad døren... Jeg startede med at sætte mit nye
> simkort i (telia). Søgte så lidt på nettet ang. unlock, og fandt ud af
> det var en større historie. Øv, tænkte jeg, mens jeg satte mit
> telmore-kort i, som uden problemer startede op! Så jeg kan i hvert fald
> sige at min ikke var låst til telmore. Om den virker med andre selskaber
> ved jeg ikke, men er egentlig også ligeglad.
>
> Det er forøvrigt kun 1½ uge siden jeg bestilte den, så denne gang har de
> oppet sig hos wannasave.
>
> - Martin
>
> >
> > Mvh
> > Brain The Almighty
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-09-02 15:33

> Er der nogen som har nogen form for erfaring med dette?
> Mit nuværende selskab er Telmore, som jeg agter at fortsætte med!

Har lige fået to stk ind ad døren idag, ingen af dem var låst, har også
telmore

-Robert

Accepteret svar
Fra : eatfinn

Modtaget 20 point
Dato : 14-09-02 11:15

Hej alle, som køber T 65 - jeg købte en T 65 , som skulle være låst, men da jeg satte mit simkort i fra TDC, virkede den uden problemer:--)

eatfinn

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-09-02 18:43

Me2

Det virkede fint - ingen lock (haha og åsse Telmore - Telia sponserer
simpelthen Telmore's kunder).

/T

"Robert Andersen" <rob_the_smurf@(fjern)hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3d81f71c$0$175$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Er der nogen som har nogen form for erfaring med dette?
> > Mit nuværende selskab er Telmore, som jeg agter at fortsætte med!
>
> Har lige fået to stk ind ad døren idag, ingen af dem var låst, har også
> telmore
>
> -Robert
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-09-02 07:53

Lasse Hedegaard wrote:
> brain_ta skrev:
>
>> Nu har jeg læst nogle steder herinde(kandu.dk) at den faktisk slet
>> ikke er simlåst til Telia hvis bare man sættter sit eget simkort i
>> først. Er der nogen som har nogen form for erfaring med dette?
>
> Ja - de erfaringer jeg har siger, at telefonen er låst til Telia.
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard
>
Sæt det i og find ud af det Jeg har lige købt 2 stk, og de var ikke
låste. Så mit nye simkort har aldrig været i

-Michael

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-09-02 19:03

On Sat, 14 Sep 2002 19:43:23 +0200, "Towli" <towli@oldboyz.dk> wrote:

Jeg har købt min hos telekæden og den var ej heller låst til Telia,
jeg bruger mit debitelkort i.
Er det mon en fejl eller er det billigere for telia at ikke låse
telefonerne?
Jeg har også en nokia 3310 som jeg købte for 1 måned siden , den er
til gengæld låst til telia.

mvh

MA

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-09-02 21:18

Morbid Angel skrev:

>Er det mon en fejl eller er det billigere for telia at ikke låse
>telefonerne?

Det er billigere, ja. Men jeg tror nu stadig godt de vil betale for at
få dem låst. Jeg vil tro, at der har været 'udsolgt', og så har de
blot købt et parti ulåste telefoner i stedet.

>Jeg har også en nokia 3310 som jeg købte for 1 måned siden , den er
>til gengæld låst til telia.

Ja, og jeg vil tro, at T65erne er låst igen om nogen tid.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock
** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Kommentar
Fra : moco

Dato : 17-09-02 17:39

øv, jeg har også fået en Ericsson T65 fra wanna-save, men min er låst... fuck fuck

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-09-02 22:31

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)
I Århus - billigt!
kontakt ralle_ral@hotmail.com

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-09-02 22:43

carl skrev:

>Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)
>I Århus - billigt!

Ehh, hvad har det med mit indlæg eller denne tråd at gøre?

Handel bedes foregå i dk.marked.*

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om netiketten på usenet: www.usenet.dk/netikette/
Hvilken gruppe du skal vælge? Se http://www.usenet.dk/grupper.pl
Generelt er www.usenet.dk et godt sted at kigge forbi.
Ny på usenet? Kig forbi nyhedsgruppen news:dk.velkommen