/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
sand blæse vindues glas
Fra : pepsi2005
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 25-03-05 18:08

Hej
Nogle der ved hvor man kan få en til at sand blæse vindues glas i mønster

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-03-05 18:15

prøv en glarmester

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 25-03-05 18:22

eller en stenhugger

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 20:58

Taper du selv mønsteret op på glasset, så kan du kontakte et sandblæseri. Slå op i fagbogen under sandblæserier og find et i nærheden af hvor du bor.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 23:07

det er glarmester arbejde -

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 23:09

hoooooov hvor blev resten nu af lol - nå men

kontakt et af de større glarmesterfirmaer - gerne dem der leverer til butikker og andre virksomheder - de har som regel et glassliberi hvor man kan få det lavet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 23:10

Sgu da ikke hvis pepsi2005 selv gør det..... vel?? Og der er mange penge at spare ved selv at gøre det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 23:12

Klumme læs :
<Nogle der ved hvor man kan få en til at sand blæse vindues glas i mønster> og det er ikke alle der lige kan gøre det selv - vel ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 23:26

Ja jeg læste det, og der stod HVOR man kan få sandblæst, og det kan man på et sandblæseri mirtidk..... er det svært??

Ikke alle der kan tape selv, nej men det er så en anden side af sagen. Der blev ikke spurgt om det, men jeg gav det som tillægssvar(gevinst) Er du med nu, eller spør du bare.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 23:28

Klumme - jeg ved faktisk hvad jeg snakker om -

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 23:31

Nå det er da noget nyt, men så kan det vel ikke være dig ubekendt, at alle sandblæserier sandblæser, hvor i mod kun få glarmestre sandblæser, men sender ud til sandblæserier, og scorer kasse på den formidling

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 23:33

næææææææææ du det er ikke helt rigtigt klumme - men før dig bare frem knægt !!!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 23:41

Nåååå man sandblæser IKKE på sandblæserier - Ja man skal jo lære hele livet LOOOL

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 23:56

jo selvfølgelig gør man det........... arghhhhhh gider dig ikke lige nu så nupper et flueben og skyller efter med noget godt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 23:58

Go ide..... Så forplumrer du heller ikke tråden.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-03-05 00:17

Klumme - nu er jeg altså i den situation at jeg har lært noget i sin tid - og der både sleb og sandblæste vi - så hold nu inde

f-------- tage de flueben der ikke makker ret

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 00:21

Måske, men har du lært det lige så godt som det med fluebenene, så er det måske forklaringen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-03-05 00:26

- håber jeg ikke - lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 00:29

Godnat. - Jeg er fuldstændig sandblæst i bolden.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-03-05 00:45

DET vil jeg give dig helt og aldeles ret i Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 00:50

Nååå det med fluebenet har du ikke fundet ud af endnu.... Det er nu osse svært.

Ja jeg er sandblæst - jeg tapede selv og fik det blæst på et sandblæseri.

Husk nu det flueben, eller spørg - Vi har en "bruger" (stort ord) som elsker at belære de lidt tungere opfattende om Kandus funktioner.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-03-05 00:54

klumme du snakker i søvne

hmmm såvidt jeg husker så var der noget med at du var superbruger og blev degraderet til alm bruger

sov sødt og hav gerne mareridt om mig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 00:58

Nej miritdk. Jeg har aldrig været andet end alm. bruger, så ordsproget om den der ingen pære har... ævler, kommer vist til sin ret her.

Og nu fjerner jeg flubenet, for jeg ved hvordan man gør, og SKAL sove NUUUU

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-03-05 08:22

det er billiger at få en glarmester til at lave det (da hvis man blæser for tæt eller for meget på sammen sted smader ruden )det er IKKE bare lige til

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-03-05 09:12

det er nemlig rigtigt rotw - lol

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 13:05

miritdk må være den eneste her på kandu, der får mails og er nødsaget til at nuppe flueben fra spørgsmål han/hun ikke en gang har deltaget i *G*

Jeg har i flere spørgsmål undret mig over, at miritdk kommer og nupper et flueben, uden at han/hun har haft et eneste indlæg i tråden

Så jo, det må være svært med disse flueben!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-03-05 13:44

ja se det har jo også undret mig creamy - men af og til er det nu engang sådan at hvis man lige skimmer et spørgsmål sker det at det dukker op - det kan du jo nok få at vide af andre .
vel er det da så "svært" - i hverfalt af og til noget så irriterende

her beholdt jeg det nu efter to forgæves forsøg

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 15:44

Naah miritdk,
det er altså ikke rigtigt, at man får mails fra et sp. blot fordi man skimmer det
Den må du godt nok længere ud på landet med. At man er nysgerrig, og læser en tråd uden at komme med en kommentar - bringer altså ikke mails i mailboxen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 16:51

Det var da fint, at du miritdk, fik ret af rotw, i noget du aldrig har nævnt, og som der på intet tidspunkt har været tale om, nemlig at vedkommende selv skulle sandblæse. Det var faktisk derfor jeg henviste til et sandblæseri, som har erfaringen med dette

Men det er vel som med fluebenet osse forbigået din opmærksomhed. Så lal og lol du bare videre.

Har faktisk moret mig længe over alle dine indlæg i div. tråde med blot et punktum i. Du fatter ikke så meget af fluebensproblematikken (mm), at det gør noget, vel miritdk?

Kommentar
Fra : pepsi2005

Dato : 27-03-05 19:23

Phyyy sikke i chatter her !

anyway! kan man ikke få det lavet på stedet da mine vinduer er 4,5 meter høje og ikke lige at tage ned/ud af rammen !??????????????????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 19:51

Sååååå koster det sgu kassen pepsi LOOOL