/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
hvilken årgang nummerplade pz53***?
Fra : bergmand2004
Vist : 2232 gange
50 point
Dato : 25-03-05 17:34

skal købe en bil en en bekendt, han havde ikke lige registreringsattesten ved hånden da jeg var forbi og kigge på den i dag er bare interesseret i om det er en fra 1994,1995, eller 1996 nogen der ved det? han har haft bilen fra ny så ved det er dem der har sidet på altid han mente den var fra 1995
nummerplader er pz53*** kan ikke huske de sidste....

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 60 point
Dato : 25-03-05 17:37
Kommentar
Fra : dk

Dato : 25-03-05 17:41

www.bilsyn.dk
er et godt sted at starte, men du skal have hele nr. pladen
her vil du få oplyst hvornår bilen blev synet første gang. samt seneste syn mv.

Godkendelse af svar
Fra : bergmand2004

Dato : 25-03-05 17:51

Tak for svarene...
man kan bare kun se sidste syn på bilsyn.dk man kan ikke se hvornår den første gang er registreret

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-03-05 17:58

En "fagmand" kan se på bilens fabrikationsnummer hvornår den er produceret.
Nummerpladen siger ikke noget om hvornår bilen er fra - den kan have stået hos forhandleren i måske et år.
Hvis den "bekendte" har haft bilen fra ny står det vel også i instruktionsbogen (service ol.)