/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
avi og anden video fil som baggrund på d~
Fra : ST_KuTaIsO
Vist : 388 gange
100 point
Dato : 25-03-05 14:59

Var for nyeligt til et LAN hvor jeg så at der var et par stykker der havde film kørende som baggrundsbillede på deres skrivebord, nogen som ved hvordan man kan dette? Hvilke programmer man skal bruge?

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 25-03-05 15:08

Det jeg tror de har gjort er at de har fundet en *.gif fil på nettet og højreklikket på den og sagt"Set as Desktop Item"

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 25-03-05 15:11
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 17:20

Du kan bruge et af de mange programmer til at lave *.scr filer (screensaver filer) :

1.) http://www.blumentals.net/scrbuilder/
2.) http://www.download.dk/index.asp?Kat=&subkat=&prog=3660
3.) http://www.download.dk/index.asp?Kat=&subkat=&prog=2295

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ST_KuTaIsO

Dato : 26-03-05 00:15

Meget fine svar og tak for det men det jeg ledte efter var nu at have en avi fil kørende som baggrund, som en form af mediaplayer som kører som baggrund

Kommentar
Fra : ST_KuTaIsO

Dato : 26-03-05 01:44

well har fundet ud af det =)

til jer som også gerne vil vide det så kan man afspille sine film med BSplayer (jeg bruger version 8,6501) og sætte den til desktop mode (højreklik på afspilningsvinduet mens den afspiller og længere nede i dropdown menuen står der "desktop mode")

sådan =)

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 26-03-05 08:15

ST_KuTaIsO -> Hvis du mener at have løst problemet ? Bør du lukke spørgsmålet ved at acceptere et svar. Dette gør du ved at vælge 'Accepter svar' til højre over den kommentar du syntes hjalp dig bedst på vej.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ST_KuTaIsO

Dato : 26-03-05 11:05

hehe I know

Havde også tænkt mig at gøre det, men glemte det hehe. Eftersom du, Molokyle, var tættest på det svar jeg søgte, så får du pointene

Tillykke og tak

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 11:07

Jamen takker

</MOLOKYLE>