/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Dobbelt-mails fra Kanddu
Fra : edbhans
Vist : 435 gange
50 point
Dato : 25-03-05 14:43

Hej alle
Jeg har den sidste uges tid fået alle indlæg tilsendt 2 gange - og det er jo lidt ressourcespild. Er der nogen, der ved, hvordan jeg får det ændret til kun 1 mail pr. indlæg igen?

Kommentar
Fra : akle

Dato : 25-03-05 15:03

Nu ved jeg ikke, om du får det "samme spørgsmål" 2 gange, eller om det er den "samme kommentar" 2 gange. Nogle gange bliver jo også svarene afsendt 2 gange ved en fejl fra kommentatorens side, - ja, så får man dette tilsendt som om det var dubletter. Det sker jeg får 10-12 kandu-mails på samme spørgsmål, men det er fordi der er mange nye kommentarer. Mon ikke det er sådan det forholder sig for dig også?

Kommentar
Fra : akle

Dato : 25-03-05 15:06

PS. Personligt har jeg vænnet mig til, kun at trykke én gang på "SEND INDLÆG",uanset hvor lang tid det tager før det hele bliver afsendt, da der ellers vil blive afsendt dubletter af samme svar.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-03-05 15:26

Den sidste uges tid har der været "knas" med kandu.

Det er, hvad der kan ske.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 16:13

det er bare noget der sker fra kandu´s side - jeg får af og til oven i købet mails om spørgsmål jeg aldrig har deltaget i - jamen det er så bare det