/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Damn Zonker er en båtnakke!!!
Fra : Melander
Vist : 598 gange
350 point
Dato : 12-09-02 19:20

Zonker, hvad fanden i helvede er dit problem. du burde jo søge hjælp, for du er jo generelt agressiv og på tværs..

I mit tip : http://www.kandu.dk/dk/tip/2045
skriver jeg sgu da ikke noget om, at tucows er de eneste der dur, der er da sikkert mange andre der er ligeså fede, og måske endda bedre, men nu gælder mit tip altså tucows, og så er den bare ikke længere.
det er efterhånden utroligt hvad du kan koge suppe på, og kan du ikke finde på noget at kritisere flok på, jaaa så opfinder du bare noget selv....
når jeg nu er igang, mindes jeg blandt andet, at du var en af dem der skrev spalte op og spalte ned, hvor lidt point og præmier betyder for dig, men for fanden, jeg har da aldrig nogensinde hørt nogen beklage og pive mere end dig, og jeg forstår ganske udemærket Kandu.dk ikke gider svare dig, for hvis dine henvendelser er ligeså svinske som dem du fyre af herinde, er der sgu da ikke nogen som helst der gider dig.
Men som du selv siger det råt for usødet : FØJ FOR SATAN, skam dig zonker.

Kommentar
Fra : yoogi

Dato : 12-09-02 20:02

hørt hørt

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 12-09-02 21:14

Hej Melander

Jeg håber du kan få lukket munden på den tumbe,og så håber jeg at, Kandu.dk får smidt ham ud inde alle vi andre går,
for så kan han jo snakke med sig selv,den point jæger.( / <

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 12-09-02 21:15

Hej Melander!

Jeg forstår ikke dit spørgsmål - her er dit TIP ordret citeret; der har du da skrevet, at det ikke er værd at eje programmer, som man ikke finder der??????? - men OK med smiley :)

SÅ - DET er DA DIN EGEN SKYLD

Her er dit (Melanders) tip - ordret citeret:
Tip : "hvis du mangler et program, så kig her"
Hvis du går og mangler et program til mpg filer, eller avi, eller noget helt andet, så klik dig ind på dette link, her finder du næsten alt, hvis de ikke har programmet, er det ikke værd at eje:)
http://tucows.dk

Jeg havde ellers fået opfattelsen af, at du havde forladt forummet, efter du var blevet taget i snyd se:
http://www.kandu.dk/dk/spg/5753

og havde smækket med døren ved at give dine point væk se:
http://www.kandu.dk/dk/spg/5756

Så jeg forstår ikke rigtigt dine kommentarer - og hvis jeg havde været dig, så ville jeg da holde lav profil - vær lige så venlig at forklare!

Mvh
Bjarne H

Accepteret svar
Fra : swarn

Modtaget 350 point
Dato : 12-09-02 21:15

Hej Melander

Jeg håber du kan få lukket munden på den tumbe,og så håber jeg at, Kandu.dk får smidt ham ud inde alle vi andre går,
for så kan han jo snakke med sig selv,den point jæger.( / <

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 12-09-02 21:21

Tak for svaret swarn.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 12-09-02 21:23

Bjarne

Mange tak... det sætter jo det hele i perspektiv

swarn du er jo en newcomer, så hvad i alverden har du at have det i...

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 12-09-02 21:26

Gad vide om Melander i det hele taget kan finde rundt i sine egne profiler LOL.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-09-02 21:26

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 12-09-02 21:30

Kære Melander.

Jeg forstår godt at du har tabt mælet.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 12-09-02 21:34

Hej igen Melander!

Jeg vil meget gerne høre dine kommentarer til mine tidligere kommentarer!

I stedet skynder du dig nu at lukke spørgsmål? - så andre skal betale for at følge med?

Forklaring tak!

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-09-02 21:38

nå dada, fordi swarn er ny , har vedkommende ikke lov til at ytre sig mening, er jeg måske efter bjarne h. selv om han står på din side, nope det er jeg ikke, får han har måske ret i, at jeg har opført mig dumt, men hensyn til mine point, og profil, men jeg har i det mindste nosser, til at stå ved det, Mister vær venlig at lukke spørgsmålet. Swarn har vel lige så meget ret til at være som du,også selv om vedkommende ikke er blevet snydt for en præmier;(

Tro mig dengse, der skal meget mere til at jeg taber mælet.

Og en dør der er smækket, kan altså stadig åbnes, det er derfor der som regel er håndtag på begge sider.

godaften de herrer

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-09-02 21:41

og så er jeg da ked af at høre at zonker og erhardt_jakobsen skal dele præmien fra april, hvis de da nogensinde for den.

http://www.kandu.dk/dk/tip/2054

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 12-09-02 21:48

Til zonker
Sikke mange fremmedord du kan,nu er du der igen,det er da ikke forbudt at følge lidt med i hvad der forregård, for at man rigtig kan se hvad du er foren t.... >:I

Til Melander
Tak for alle de dejlige point )

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-09-02 21:49

bjarne: at jeg lukkede spørgsmålet, var en fejl. Sorry. jeg troede ikke dette skulle blive en stor debat.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 12-09-02 21:49

Swarn er altså ikke ny, men det kan jo være han har læst kandu igennem og derved fået en mening om Zonker som han så selvfølgelig har lov til at gi til kende Han er fra april 2002, så han er da ældre end Melander selv her på siden

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-09-02 21:56

øhh swarn: selv tak.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 12-09-02 21:57

Ja så blev Kandu altså træt af Zonker og giver ham ren besked.

http://www.kandu.dk/dk/spg/6092

Efter hvad de skriver så er det jo næsten til at tro at Zonker på det nærmeste fylder os med løgn, når han beskriver hændelsesforløbet om sin præmie

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 12-09-02 22:02

OK - der er i orden at man fortryder sine handlinger og kommer igen.

Jeg bryder mig bare ikke om al det point-ræs, og når der så ovenikøbert er problemer med at få præmierne, så burde man da afskaffe dem. Eller lave en anden måde for lodtrækningen, som tidlere er drøftet.

Til andre, der tænker på at forlade Kandu, lad da være med smække med døren, så er det meget nemmere at vende tilbage!

For Kandu er jo et ret godt sted! - Der mangler bare lidt mere styring!

Jeg holder ikke med nogle bestemte brugere; men jeg går ind for en reel og sober behandling!

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-09-02 22:02

tjaa, jeg kan vel kun sige : hmmmmm

sov godt bantam og swarn og bjarne h:)

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 12-09-02 22:13

SANTA kan også sove trygt *LOL* Damn der er meget påstyr over zonker Hvorfor kan folk ikke bare se bort fra hans (engang imellem) sindsyge kommentarer/bemærkninger ???

Have det nu godt alle sammen

Mvh
SANTA

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 12-09-02 22:14

God nat alle - også Zonker!

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-09-02 22:58

- og jeg der kun troede det var kvinder der var intrigante, og at der hønsegård i det når kvinder er sammen .... *he he*
alle jer "mænner" opfører jer fuldstændigt hysterisk ( naaah nogle af jer ) Hvorherrebevares .... point og præmier - hvad kan jeg få for mine 290 point ?!?
Havde egentligt 325 point men måtte betale 35 point for at læse dette her ( måtte bare se hvordan I kan opføre jer ) flere af jer kunne godt gå for at være "Bitch of the year" - vær nu liiige lidt mere voksne, og brug dette forum ordentlig ....

( ordentligt = hjælpe andre, svare på spørgsmål som andre mennesker ønsker jeres hjælp til )

det skulle nødigt ende med det KUN handler om point og ikke hjælpsomhed, vel !!

Kort sagt KANDU.DK - afskaf pointene og få fokus på at dem der så bliver tilbage er dem der virkelig er værd at samle på.
Så kan pointjægerne finde andre græsgange....for det er de sk... point der er evig kilde til ballade.

Hilse FnollerPIGE

"Ha`det pænt TøZer"

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-09-02 22:58

- og jeg der kun troede det var kvinder der var intrigante, og at der hønsegård i det når kvinder er sammen .... *he he*
alle jer "mænner" opfører jer fuldstændigt hysterisk ( naaah nogle af jer ) Hvorherrebevares .... point og præmier - hvad kan jeg få for mine 290 point ?!?
Havde egentligt 325 point men måtte betale 35 point for at læse dette her ( måtte bare se hvordan I kan opføre jer ) flere af jer kunne godt gå for at være "Bitch of the year" - vær nu liiige lidt mere voksne, og brug dette forum ordentlig ....

( ordentligt = hjælpe andre, svare på spørgsmål som andre mennesker ønsker jeres hjælp til )

det skulle nødigt ende med det KUN handler om point og ikke hjælpsomhed, vel !!

Kort sagt KANDU.DK - afskaf pointene og få fokus på at dem der så bliver tilbage er dem der virkelig er værd at samle på.
Så kan pointjægerne finde andre græsgange....for det er de sk... point der er evig kilde til ballade.

Hilsen FnollerPIGE

"Ha`det pænt TøZer"

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 13-09-02 20:56

Kort og præcist tak for det.
Næste måneds præmie er et dansk kursus i dansk retstavning. *G*