/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Tjekke trusser for fremmed sæd?
Fra : profeten
Vist : 6577 gange
247 point
Dato : 25-03-05 10:19

Jeg har hørt at man kan sende sin kærestes eller kones trusser ind et sted og få dem tjekket for fremmedes sæd rester?
Hvor kan man det i københavn?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 25-03-05 10:26

Hejsa

Er det ikke bedre at tale med hende - hvis du ikke har tillid til din kæreste så find dig en ny....

Uanset hvilket resultat du får retur - har du vist du ikke har tillid til hende...

Alle har behov for at have tillid til sin partner. Din partner har også behov for at have en der har tillid hende som du har behov for at have hendes tillid...

Inden du sender noget nogen steder hen - bør du gøre dig klart hvad du vil bruge resultatet til (i begge tilfælde....) så finder du ud af at det nok er det bedste at bruge dine penge på noget andet... Måske en blomst eller en ny partner....

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 10:30

sådan benjamin

profeten - synes du ikke selv det er lidt langt ude ?????????? (jalousi kan behandles - sorry hvis jeg træder dig over tæerne)

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 25-03-05 10:46

Hvis min bedre halvdel sendte min sure under-piger ud til fremmede, blev han fyret lige på stedet!!! Så pas du hellere på og overvej, om du vil miste din kæreste eller ej.
Det er det ultimative mistillidsvotum du giver hende her - om hun er utro eller ej, er der ingen garanti for, at dette vil blive dig tilgivet...

Og læs så lige Benjamins indlæg igen... Han har ganske ret!

Vaxen

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 25-03-05 10:57

Og det er jo interessant med jalousi. Lidt som tyv tror hver mand stjæler..... jo mere jalux, jo mere tilbøjelig til selv at være utro ifølge psykologerne. Med mindre det selvfølgelig er sygeligt.

Men for at svare på dit spørgsmål og overlade det moralske aspekt til dig selv, så kan du på dette link købe en hjemmetest. http://www.getcheckmate.com/
Jeg kunne ikke finde en side der tilbød test.

Men overvej lige hvad du har gang i........

felix30

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-05 11:11

Hvad nu hvis din kone/kæreste ikke har andre end dig............vil du så fortælle hende om din test.
Eller vil du skjule det for hende på samme måde som du troede, at hun skjulte noget for dig.
Jeg tror ikke du kan bruge det til evt. hurtig skilsmisse - for det er ikke noget egentlig bevis.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-03-05 11:24

Andre har flot givet udtryk for holdningerne til det du tænker på at gøre.

Hvis du på trods af det, stadigvæk fastholder din ret til selv at bestemme, hvad du vil, så er der denne mulighed.

http://blumlab.com/ Se under DNA-test.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 11:29

profeten - rigtig godt at sætte det her under andet fritid

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 12:24

Der findes også meget Amerikansk gøjemøg, man selv kan teste med : http://www.dnanow.com/index.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 12:25

miritdk ->

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 12:26

sssshhhhhhhh molo

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 25-03-05 12:59

Her er da noget helt galt, Sygelig sjalusi vel? Eller er det en løsagtig kælling? Så ville jeg fyre hende omgående. I første tilfælde må du tale med en psykolog. Hvad gør du hvis undersøgelsen er positiv? Sender det næste par til undersøgelse? Det bliver dyrt, en undersøgelse koster sikkert flere tusinde kr.
Spørg damen det er billigere og måske lige så sikkert, som de dyre undersøgelser

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-03-05 13:09

profeten

Du har da ikke råderet over din kæreste/kones trusser.

Men hun kan melde dig til politiet, som trussetyv, hvis det skulle blive nødvendigt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 13:12

ans - og så er det faktisk rigtigt - oven i købet for det der er værre !!!!!!!!

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 25-03-05 14:13

profeten< Nogle gange støder man ind i dumme situartioner i sit liv. Hvis det her med hun bliver ved med at påstå hun ikke har været sammen med andre, stadig ikke overbeviser dig, så er der nok en grund.
I nogle tilfælde må man gå på kompromi med hvad der er ritigt og forkert, og i sådan en situartion syntes jeg bare du skal cheke hende.
Istedet for at gå i et år eller to og håbe på alt bliver godt. For det kan virkelig ødelægge et menneske.
Tag testten, men fortæl hende det aldri. Uanset hvad den viser.

Krydser fingre for dig
Trine

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 14:23

Trine ????????? hvilken planet kommer du fra ???????? Ville du også synes det var ok med den test i det skjulte hvis det var dine trusser der var tale om mon ??????? Hvis tilliden ikke er ok så er det for hulen da netop der der skal gribes ind - og mangler den - så skal der arbejdes med den eller også skal de to ikke være sammen. Det er min uforbeholdne mening om den sag - lige bortset fra at profeten måske netop har ikke alene et tillidsproblem - men et sygeligt jalousi forhold. (kræver sq behandling så hvis det er begges ønsker at kunne bevare forholdet)

nu skulle det jo ikke undre mig om profeten lige akkurat har lagt spørgsmålet under andet fritid helt med vilje og måske med et grumt smil - om ikke andet så vil jeg da håbe det.

egentlig har profeten jo bare fortalt at han har HØRT at man kan --------- osv - og spørger så HVOR i københavn - så enten er vi godt til grin eller også har han virkelig et problem

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 25-03-05 14:42

miridtdk < ud fra hvad konstatere du at manden har et tillidsproblem - eller et sygeligt jalousi forhold ???

Hvem siger ikke hans kone har et problem ? Måske er det netop hende der leger med hans føgelser, måske har hun behov for netop at få ham til at føle sig utryk. (der findes sgu mange mærkelige typer)
Man kan godt køre så hårdt pshykisk på et andet menneske (hvilket Profeten måske er udsat for) så vedkommende er ude af stand til aflæse simple alm. signaler. (som evt. at hun har været sammen med en anden)
Hvis han tager den test finder han ud af hvem der har fejlen. Og først derfra kan de samme begynde at løse problemet.

Intet kan lige nu løses med snak, da han tilsydenladende ikke stoler på hende.

Jeg har været igennem et lig. forhold. Og tror mig, det har kostet blod sved og tåre. Det er efterhånden længe siden, men min tilværelse er hårdt mærket af dette.
Hvis jeg ahvde mugliheden for dengang at tage en sådan test, og derved få bekræftet min mistillid, ville jeg idag have det meget bedre.
I stedet bruget jeg 3 år på at finde ud af jeg blev snydt. Og de sidste 3 år (nu her) kan jeg så bruge på at tænke over hvor dum jeg hvar den gang. Det er 6 år.
Det er simpelthe spild af liv. Havde jeg dengang taget den test, havde jeg måske kun spildt 1 år.
Og så kan man kalde det feje triks og sige man har et problem osv.
Men det vil jeg fanderme heller end jeg vil bruge så lang tid på en der snyder mig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 14:49

profeten -> Piger knepper uden om, knepper uden om ...og knepper uden om ...som du nok kan læse mellem linjerne i 'konernes' kommentarer hér i tråden

...men de indrømmer det bare ALDRIG !!!

Hvorfor skulle de ellers blive så fornærmede over du spørger om det er rigtigt; du har hørt at man kan.. osv....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 14:53

ikk´for noget molo - hvem er fornærmet over noget som helst - og hvem stiller spørgsmål om hvad er rigtigt - der er ski da ikke noget hverken rigtigt eller forkert i spørgsmålet - NØD

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 14:56

molo - hvordan i alverden kan en pige/kvinde forresten fysisk gøre andet end at kneppe UDENOM ??????????

ingen detaljer tak

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 25-03-05 15:00

miridtdk < hehe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 15:02

går ud og forskrækker solen så i ikke får mere solskin til påske

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-03-05 15:04

Send dem ind til Ricki Lake Show: http://www.nytix.com/TVShows/NewYork/RickiLake/rickilake.html

Hun har folk til at snuse til fremmede trusser. uovertrufne sporhunde, samt den nyeste teknologi til at spore sæd på kvindetrusser.
Derefter kan du jo hive hende i stolen til en løgndetektor test.

Du skal sandelig ikke holde dig tilbage. Hellere et møgbesværligt og uværdigt forhold end slet ikke noget forhold. Der findes masser af muligheder for at kontrollere vores kærester:
http://www.spyzone.dk/

Held og lykke med dit foretagende...*host*

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 247 point
Dato : 25-03-05 15:11

profeten

Hvis du nu er "mand" i det forhold. Har du så ikke tænkt på at at din egen dna-profil også bliver testet.

Et lille kryds-tjek viser sig så, at du er far til en masse børn

Om testen kan foretages i København eller et andet sted i Danmark, kan jo være det samme.

Portoen er den samme

http://urbanavis.dk/article.php?id=1915

og fra den side jakjoe henviser til

Citat
Proceduren er meget simpel vi sender alt det du behøver for at udtage DNA prøverne. Dette består i 1 sæt sterile vatpinde som gnides mod indersiden af kinden på testpersonen. I hvert sæt ligger 2 vatpinde som begge skal anvendes således vi modtager 2 prøver fra testpersonen. I stedet for en prøve fra kinden er det ligeledes muligt at anvende en hårprøve fra testpersonen.

Stik et par vatpinde i munden på hende det bliver sikkert nemt.

Citat
Materialet som ønskes undersøgt for sæd eller DNA indsendes blot i en aflukket pose. Der er stort set ingen grænser for hvad der kan sendes til analyse, dog bør der tages højde for forsendelses -omkostninger ved større forsendelser.

Send sengen

Jeg tror stadig, at der kan komme en retssag ud af det.

profeten er det din kærestes trusser eller din kones trusser du vil have "testet"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-03-05 15:18

Åh ja, jeg har skam også prøvet at bolle udenom
Ikke at det blev påvist via sæd på mine trusser *G* men min forstand sagde mig dog, at når det var nødvendigt, så var kæresten sikkert ikke den rette. Så dette forhold opløste jeg selv på en nogenlunde anstændig måde -
og lærte skam også af det

God påske

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 15:19

miritdk -> Langsom opfattende ??? ...eller skal jeg bare fornuftigvis gentage mig selv :

...men de indrømmer det bare ALDRIG !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 15:22

...creamygirl undtaget </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 15:24

Ps. ..hvordan sender man cyber-trusser til test ?

..nogen der har en URL ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-03-05 15:27

Sidder lige og får øje på Ans indlæg 25-03-05 13:09. Jeg gad godt sidde på den politistation, når der indtelefoneres en anmeldelse på én trussetyv

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-03-05 15:33

Forresten har jeg oplevet én trussetyv. For flere år siden havde jeg været på vaskeri og havde glemt et par trusser i tørretumbleren.

Et ½ år senere på et af byens værtshuse, råber én af byens mest klamme stoddere, at han har dem derhjemme. Han havde observeret, at jeg var dén der sidst havde brugt tumbleren inden han overtog den, og havde været så venlig at tage dem med hjem.

Man skal passe på sit ry - ja man skal

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 15:38

Nu er der jo heller ingen der siger; profetens kæreste/kone er en kvinde. Det småløber sikkert også fra Kanal 2, hvis man har lavet 'ulykker' i forholdet på Men's Bar ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 15:42

Kvinder som mænd :

Lyt & Lær : BRUG GUMMI !!!

..og så ka' de sgu bare komme med deres test's

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 15:46

molo kl.15:19 ....... bevis det

creamy kl. 15:04 - lige akkurat - min første tanke

ans - åhhhhhh

ps - nogen vil åbenbart ikke have jeg forskrækker solen - øv - så gør jeg det bare i morgen tidligt

ps ps - stakkels profeten - han har fået en smalltalk tråd uden at ville det (tror jeg )

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 15:59

miritdk -> Andet fritid ??? ..som sagt

miritdk : ...og beviset kommer her : http://home20.inet.tele.dk/friheden/temp/intet.html

..og her : http://www.klogehoveder.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 16:01

haha - mirit fik lige en i fjæset -

Godkendelse af svar
Fra : profeten

Dato : 06-04-05 17:34

Tak for svarene allesammen. Jeg vil ikke teste min kærestes trusser for jeg har ingen kæreste og jeg er pige.
Jeg syntes bare jeg havde hørt man kunne tage en sådan test, og ville høre nærmere om det.

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 06-04-05 17:55

Nu syntes jeg da den har "stået" længe nok.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-04-05 18:02

Tak profeten

Når hvis du får en kæreste, så pas godt på dine trusser

Hilsen ans