/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Ericsson skifter net selv
Fra : alma
Vist : 532 gange
200 point
Dato : 25-03-05 10:11

Jeg har et problem med min 610T, den skifter over til andre net, tdc el. orange og så kan jeg kun foretage nødopkald, så skal jeg ind og skifte til sonofons net manuelt. Jeg har
tele 2. Der er selvfølgelig noget galt, men er tele2 eller telefonen der er skyld i misæren.

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 25-03-05 11:03

Jeg ville nok spørge Tele2. De må vide alt om det, også om du skal gøre en bestemt ting i din mobilos.

Kommentar
Fra : xFrejax

Dato : 25-03-05 15:30

Jeg har spurgt tele 2, de siger jeg skal vælge net manuelt og det virkede, men nu falder det ud hele tiden og det er weekend så nu kan jeg ikke komme i kontakt med dem.
Alma

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 25-03-05 16:09

Det er sikkert ikke noget du kan gøre noget ved. Tele2 er blevet så stort, at de mennesker som prøver at administrere det ikke kan overskue det. Jeg har mange problemer med dem, med min ADSL-forbindelse, og jeg har lige nogle sager som skal løses, så er jeg sikkert ikke kunde ved dem længere. - Foriøvrigt har de problemer med deres fastnet oppe i Hjørringområdet i dag, efter en bekendt som vi har kontakt med.

Kommentar
Fra : kiki84

Dato : 25-03-05 20:24

skift da tele selskab.... det skal du da ikke gå og døje med det der, for det bliver vel dyre for dig at tale osv. på et andet net.

Kommentar
Fra : alma

Dato : 25-03-05 20:31

Jeg kan jo ikke tale på et andet net, jeg kan kun foretage nødopkald.
Alma

Kommentar
Fra : kiki84

Dato : 25-03-05 20:35

argh for pokker noget skod! har du stadig garanti på din telefon?? for så send den ind til dem, så må de jo fixe den for dig

Kommentar
Fra : alma

Dato : 25-03-05 20:43

Tak for din hjælpsomhed kiki84, men et af problemerne er jo at jeg ikke ved om det er telefonen eller teleselskabet der er skyld i dette.
"Skift teleselskab", ja tak, men det er nu jeg skal bruge min telefon, det er helt pinligt(godt man er anonym) men bare tre dage uden telefor bryder hele verden sammen.
Alma

Accepteret svar
Fra : Ghettofamily

Modtaget 200 point
Dato : 26-03-05 14:44

Det er ikke din telefon, det er galt med. Det er dit teleselskab.

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 26-03-05 15:10

Er du klar over om Tele2 har et godt signal der hvor du opererer fra, isåfald kan det også være at de har aftaler med andre selskaber om at bruge deres net, men det kan selvfølgelig godt koste noget ekstra.
Har du prøvet at tage din mobilos med i byen, for at se hvad der så sker. Jeg ved ikke hvilke master der understøtter Tele2`s net, men TDC og -Sonofonmasterne er nok de bedst dækkende herhjemme.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-03-05 20:06

det er et generalt problem med tele2 når du er kunde og har betalt så kan du rende dem i XXXXX
et abonnement er penge til opretter jo flere jo bedere

http://om.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_o_tdcnyt_temaer_klager

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-03-05 20:07
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-03-05 20:15
Kommentar
Fra : stilke

Dato : 26-03-05 20:16

Og læg lige mærke til at Tiscali også er på toppen, ang. klager, og nu er Tiscali og Tele2 een og samme, - hvordan vil det da gå?

Godkendelse af svar
Fra : alma

Dato : 03-04-05 10:18

Tak for svaret Ghettofamily.