/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook fjerner vedhæftede filer?
Fra : pallenoc
Vist : 382 gange
200 point
Dato : 25-03-05 08:17

Når jeg videresender en modtaget mail med vedhæftede filer fra min WEBMAIL (eller andre mailadresser for den sags skyld) til min mail på OUTLOOK EKSPRESS, så skriver den følgende meddelelse i OE: "Outlook Ekspress fjernede adgangen til følgende usikre filer, som er vedhæftet e-mailen"
Kan jeg ikke slå denne funktion fra (midlertidgt) i OE, så jeg kan modtage mails med vedhæftede filer?

Mvh
Palle Jensen

Accepteret svar
Fra : Coliniiii

Modtaget 210 point
Dato : 25-03-05 08:54

Prøve følgende,
funct > indst. > sikkerhed > fjern flueben i tilader ikke at vedhæfted file...osv

hilsen Colin

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 25-03-05 09:18

Åbn Funktioner / indstillinger / sikkerhed / og fjern flueben i tillad ikke vedhæftede filer. HUSK at indføje det igen bagefter
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 10:14

ja ovennævnte er som det skrives - men det er muligt du også lige skal fjerne flueben i bloker billeder altså både i tillad ikke vedhæftede filer at... osv - og bloker billede.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-03-05 10:19

Hvad er det for en type filer der er vedhæftet, og hvilken udbyder har du?

Der er nogle udbydere som ikke acceptere en vis type filer da de kan være befængt med alskens urenheder, så derfor bliver de fjernet.

Godkendelse af svar
Fra : pallenoc

Dato : 25-03-05 15:28

Tak for svaret Coliniiii: Det var lige det som skulle til!!!

GOD PÅSKE!!!

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 15:41

pallenoc - vend tilbage til spørgsmålet når du ikke får de billeder med der bliver indsat i mails i stedet for vedhæftet

kl. 10:14

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 25-03-05 17:19

Tak for points fortsæt hav en gode påske
Colin