/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kodeliste til Medion fjernbetjening
Fra : h_blunck
Vist : 17614 gange
500 point
Dato : 25-03-05 04:52

Hej Kandu-deltagere.
Vi er i besiddelse af en af disse multi-funktionsfjernbetjeninger (MD41169). Under den seneste flytning har kodelisten forputtet sig et eller andet sted, samtidig med at vi har anskaffet os et nyt TV. Så melder spørgsmålet sig jo, hvilken kode der skal bruges for at bruge fjernbetjeningen når man f.eks. gerne vil kunne følge med på tekst-tv.

Har du en kodeliste, du kan lægge online (evt. scannet som grafik), så bliver du indehaveren af de 500 points med stor tak.

--
Med varme Påskehilsner

Henrik, Dianalund

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 08:10

Jeg har en Medion MD4689, men ingen scanner !

Hvis I skriver hvilket TV/VCR, så lægger jeg koderne til det hér

Jeg orker nemlig ikke skrive alle ind

Henrik -> "Dianalund" ? Er det i Hellerup/Charlottenlund ? ..eller Slagelse ?

Hvis det er i Charlottenlund kan jeg cykle en tur forbi med manualen

Mine emil adresser : molo->SnabelA<-lite.dk , molo->SnabelA<-pc.dk

Ha' selv en go' Langfredag.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-03-05 09:07
Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-03-05 09:12

eller der er Medion service center på tlf.:
Der står det er en hotline

eller
http://www1.medion.com/dk/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 09:15

Jep ..og deres hotline emil = hotline->SnabelA<-compare-support.dk

...men det er altså Langfredag i dag

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 500 point
Dato : 25-03-05 10:39

Der ligger en brugsanvisning på
http://www.medion.de
- "service und support"
- "treiber und updates" klik på "mehr"
- nede i volltekstsuche han du taste "41169"
Her kan du downloade brugsanvisningen...
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 25-03-05 11:23

Hej
Du kan hente den her
www.jelsbjerg.dk/fun/Medion-remute.zip

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 25-03-05 11:23

hav tolmodighed den fylder 15Mb

Godkendelse af svar
Fra : h_blunck

Dato : 25-03-05 12:54

Tak for svaret Benjamin.Hansen.

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 25-03-05 13:35

det er da fint Benjamin.Hansen

men hvor er de koder som Henrik, Dianalund
efterlyste ?

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 25-03-05 13:40

det er da fint at man kan høste point selv om man ikke har svaret på det der blev spurgt til

" Har du en kodeliste, du kan lægge online (evt. scannet som grafik), så bliver du indehaveren af de 500 points med stor tak. "

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 25-03-05 15:20

Ja, jeg blev selv skuffet efter jeg prøvede linket i flere browsere. Det var ellers et udførligt svar, og ser rigtigt ud...

Beklager meget. :'-(

--
Med venlig hilsen

Henrik, Dianalund

PS: God påske.

Kommentar
Fra : skolen2400

Dato : 18-10-06 16:24

hej jeg har også efterlyst koden til hisense plasttv,jeg har talt med medion hot service
de fortæller mig at jeg kan glemme alt om at bruge medion fjernbetjening til mit fjernsyn.
derimod virker den til min humax satelit recceiver
mvh skolen 2400

Kommentar
Fra : majedko

Dato : 17-11-07 18:50

jeg har universal medion fjernbetiening model nr md 4688 men jeg har ikke nogen instrucions paper hvordan man skal programer den og hvilke koder man skal bruge jeg skal bruge den til en nokia box dvb 9500 s

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 17-11-07 19:48
Kommentar
Fra : majedko

Dato : 16-12-07 18:17

jeg har brug for betjeningsvejledning til universal fjernbetjening medion md 4688

Kommentar
Fra : RTR2215

Dato : 27-03-08 17:54

Jeg har et Hisense 42" TV model PDP4220EU.

Jeg har en parabolmodtager hvortil fjernbetjeningen kan kodes ind så man kan tænde og slukke TV med parabolmodtagerens fjernbetjening. dette kræver dog at jeg har den 4 cifret TV koden til Hisense TV, så jeg kan programerer parabolfjernbetjeningen til mig Hisense TV.

er der nogen af jer der kender Hisenses TV kode eller ved hvor jeg evt. kan finde den?

På forhånd tak for hjælpen!