/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Leverandør af høje køkkenskabe????
Fra : metteto
Vist : 1508 gange
250 point
Dato : 25-03-05 00:05

Hej
Jeg skal bygge nyt køkken og vil have en bordhøjde på ca. 95 cm.

Men uden høje sokler, dvs underskabe ca 80 cm. Ved nogen om, der er andre end Kvik og Vordingborg Køkkener. der kan levere?

Knus Metteto

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 260 point
Dato : 25-03-05 00:45

HTH og Invita er andre muligheder, men hvis du vil bygge selv, bør du nok alliere dig med en dygtig lokal snedker.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 25-03-05 10:11

Hej Arne
Desværre har de omtalte IKKE underskabe i ca 80 cm.
Hvilket for mig er det eneste der dur..
Og den dygtige håndværker er jeg heldigvis gift med.
KH Mette

Kommentar
Fra : f.elsborg

Dato : 25-03-05 10:18

Hej metteto
Prøv at kigge hos ABT køkkener i Trommesalen/kbh.
Vi har lige opsat et køkken derfra, og har fået et kvallitets køkken der var til at betale for menneskepenge. Om de har ellementer der er 80 cm høje ved jeg ikke, men du kan da prøve at ringe til dem først.

Mvh.
Finn

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-03-05 10:41

både hos hth og invita kan du få 80 cm skabe hvis det er det du vil have og betale for "de er bare en bestilling vare"
alternetiv er sokkelskuffer samt "dobbel bordplade"

Godkendelse af svar
Fra : metteto

Dato : 25-07-05 20:40

Tak for svaret arne.jakobsen.

Hej Arne og hvem der ellers måtte gå ind på denne tråd. Da jeg synes det er træls når andre ikke lukker deres spørgsmål "køber" jeg dit svar, men faktisk er der ikke rigtig nogen af jeres svar der "dur".
Så nu leger jeg med smileys istedet.
Er der nogen der ved hvordan man lukker en tråd uden at acceptere et specielt svar.

KH Mette

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-10-05 16:40

Hej metteto - Ser først dit spørgsmål nu. Det kan du ikke. Venlig hilsen Arne